Kvinne30 Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Hei! * Vår niese skal være brudepike. Hun skal gi presten ringene. Har dere anbefalinger til hva de skal bæres i? * Jeg så her en plass tips til små gaver til gjestene. Jeg legger ikke opp til mye dill og dall;) Men noe små sjokolader tenkte jeg var fint. Har noen link til norske nettsteder jeg kan kjøpe noe slik? ev. tenker jeg på Anton Berg sjokolader... funker nok det og:=)
fjollefrua Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 jeg har link til en side med sånne ringbærer bokser, men da må du vente til onsdag. har den ikke på tlf, og litt knotete å skrive. men skal se om jeg klarer å finne den frem før :-P ikke tips til sjokolade spørsmålet desverre.
fjollefrua Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 haha, klarte jo ikke la være så jeg måtte trykke meg frem. har ikke nøyaktig link, men du skjønner vel engelsk :-P gå inn på www.etsy.com trykk deg inn på wedding også videre til pillows. ellers bare leter du rundt der. de har mye moro. jeg skal bestille kaketopp derfra, da mannen er brannmann og de hadde en utrolig moren variant med en brannmann som bærer bruden på ryggen <3 kanskje de har sjokolader der også. det har jeg ikke sjekket. :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå