AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Dette er tråden for de som trenger å ha en kjæreste, som finner seg i mye i et forhold bare for å ha en kjæreste, bare for å ha noen, ha en trygghet, ha en mann, ha noen som er der for seg - de som er avhengige av å ha noen sånn at de godtar omtrent hva som helst, bare for å karve til seg smitt og smule av omsorg og omtanke.. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, sikkert av den svært tunge oppveksten min hvor jeg ikke hadde noen. Jeg trenger å ha en kjæreste, ikke hvem som helst, tro det eller ei. I perioder kan jeg gå lenge uten å ha noen, men det er kjempetungt, jeg bare håper og venter på at jeg treffer noen det slår gnist med, kjenner de berusende følelsene med, en jeg kan være sammen med og ha. Tiden uten er jo så jeg klarer meg, men det er best med en kjæreste. Nå er forholdet ganske dårlig, men jeg slåss og kjemper, orker ikke å være alene igjen. Jeg gikk fra en kvinnemishandler og en som nesten gjorde seg til morder og meg til drapsoffer, men det måtte såpass til før jeg gikk derfra. Jeg har angst for å være alene, venninner og familie hjelper ikke, jeg er avhengig av et forhold, om så et som ikke ligner grisen.. og det er leit å innrømme, går til psykolog. Anonym poster: f134fe8e2d13106f090638891f04d9d4
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Hei! I dette universet så får du som du sår. Ingen andre enn deg selv kan hjelpe deg selv! Du er selv ansvarlig for hvilke mennesker du ønsker å være sammen med. Håper du lærer å respektere deg selv mer, og at du klarer å gjøre noe med din lave selvfølelse. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Tusen takk gjest,skal jobbe med meg selv. Anonym poster: f134fe8e2d13106f090638891f04d9d4
Gjest Elissima Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Enig med de andre her, du velger selv hva slags liv du ønsker å leve. En venninne av meg ble så ille mishandlet av sin ex at hun nå er steril (!). Kom deg unna hviss du virkelig er i et dårlig forhold. Du skal ikke finne deg i hva som helst. Og det er ikke så ille å være singel, tro meg. Du blir en sterkere person. Håper du ellers har bra mennesker i livet ditt, som kan støtte deg.
Gjest Kziznd Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg er som deg. Å være alene er for meg det samme som en altoppslukende tomhet som tar all min fokus. Jeg blir dypt deprimert og ser ikke poenget med en drit. Kveldene er verst for meg .. Grøss og gru. Det kan høres snålt ut for de som ikke har det sånn, men det er tortur og nesten ulevelig ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå