AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Del Skrevet 8. oktober 2012 Har sett de andre tråden her om hva vi har lært og artige kombinasjoner av forumtittler og morsomme overskrifter, men kan ikke si jeg fant noe om dette. Så har dere noen ganger lest overskriften på et innlegg og trodd det handlet om noe helt annet? Hva da i såfall? Anonym poster: cadd472a991196cc8fcca81a6022e1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rivera Skrevet 12. oktober 2012 #2 Del Skrevet 12. oktober 2012 Det har skjedd flere ganger! Blir av og til litt skuffet når jeg leser hva tråden egentlig handler om. Kommer ikke på et konkret eksempel akkurat nå, men skal se om jeg ikke husker noe etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 12. oktober 2012 #3 Del Skrevet 12. oktober 2012 Kommer bare på den siste der det sto noe om serier i barselsperm....men jeg leste barsel sperm og tenkte HVA F....??!! Måtte inn å lese før det gikk opp for meg hva det egentlig sto *tåkehode* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 12. oktober 2012 #4 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg pleier å lese helt feil på overskriftene, så jeg skjønner ingenting av innlegget :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 12. oktober 2012 #5 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg la inn et langt innlegg om hvordan dagen min var sammen med katten. Altså rutiner og sånt. Det jeg ikke så var at det var i spedbarnsforumet. Bare babyprat med andre ord. Overskriften var vel noe som "Hvordan er de daglige rutinene deres?" Jeg glemte bare å se hvilket forum det var under. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crow Skrevet 12. oktober 2012 #6 Del Skrevet 12. oktober 2012 Dette er en blinks på overskriften: Jeg leste: "Hvor kjøpe kreatur?" Spent suste jeg inn på tråden bare for å oppdage at det virkelig sto "Hvor kjøpe kretatur". Skuffet tenkte det var noe som skulle starte seg gård jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 13. oktober 2012 #7 Del Skrevet 13. oktober 2012 Var en tråd som het: "Nå har det skjedd", på.. aktuelle saker tror jeg? (Lurer på om den ble sletta) Trodde det dreide seg om et nytt terroangrep, flom, ras, eller noe annet dramatisk. Det handlet om at julepynten var begynt å dukke opp i butikkene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 13. oktober 2012 #8 Del Skrevet 13. oktober 2012 Var en tråd som het: "Nå har det skjedd", på.. aktuelle saker tror jeg? (Lurer på om den ble sletta) Trodde det dreide seg om et nytt terroangrep, flom, ras, eller noe annet dramatisk. Det handlet om at julepynten var begynt å dukke opp i butikkene. Den så jeg og, ble rimelig skuffet Jeg hadde håpet på noe skikkelig spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå