Gå til innhold

Matchtreet på sukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betyr det egentlig?

Jeg sitter å studerer matchtreet mitt med en fyr - vi har 92 som matchtall og har bare to røde blader, men noen oransje/gule, men flest grønne.

JEg husker jo ikke en gang hva jeg har svart på mange av disse spørsmålene selv, så klarer ikke å sette helt ord på hva det er vi matcher på - altså klarer ikke si hvordan han er ut fra de bladene.

Nå sitter jeg og blir frustrert fordi vi ikke har grønne blader på noen av emnene og henger meg skikkelig opp i det...

Hva tenker dere egentlig om dette treet?

Anonym poster: 30053198179811a04e006ab52933f2c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Matchtreet blåser jeg en lang marsj i. Det er umulig å si hvordan er person er, og hvordan to personer passer sammen på bakgrunn av den testen. Passe tåpelig hele greia, spør du meg.

Skrevet

Har aldri sett dette, men jeg ville nok reagert på hva som er rødt, og hvor viktig det er.

Skrevet (endret)

Matchtreet tar jeg med en stor klype salt. Var på date med en som hadde 94'ish da jeg var helt fersk på nettdating. Vi var overhode ikke på bølgelengde irl. Hadde ingenting å prate om hverken på det ene eller andre område. Altså ble møtet bare kleint og praten kunstig.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke brydd meg så mye om det, men du bør jo kanskje sjekke hva du har svart (det er ganske lett å finne i menyen), i tilfelle det er noe som er viktig for deg - eller noe som ikke er det... Jeg hadde match på 94 med eksen min, og det forholdet var egentlig aldri bra (men vi ble nå tross alt sammen - uten Sukker), han jeg treffer nå har jeg lavere match med, men vi er ekstremt på nett, aldri møtt noen jeg funker så bra med... noen potensielt problematiske områder bør en snakke om uansett, fordi det kan bli vanskelig på sikt. Men det trenger ikke avsløres i matchtrær eller noe, fordi det én person ser på som gjennomsnittlig kan en annen se på som altfor høyt eller lavt.Typisk viktig er vel for eksempel sexlyst, rusbruk, barneønsker. Og noen ting kan endre seg når en treffer en det klaffer med - andre er det naivt å tro gjør det.

Anonym poster: 2571228f0799fbd4f7489ef74d0106ee

Skrevet

Jeg har nå skrevet et par mld med han og skal møte han. Og det jeg klarer å få ut av profilen hans, det han har skrevet og sånn så virker det jo som vi har noe til felles.

Så enig i at det er dumt å henge seg opp i det treet - om man klaffer og kommer overens har jo tusen ganger så mye å si.

Og dessuten så kan man ha likt syn på noe selv om man har svart litt ulikt - man kan tolke de skalaene ulikt...

Jeg finner iikke ut hvordan jeg kan se hva jeg har svart uten å måtte ta hele greia på nytt?

Og fungerer det sånn at hvis vi har full match (grønt blad) på f.eks sex så betyr det at vi har vekta svaret på sexspørsmålene likt?

Anonym poster: 30053198179811a04e006ab52933f2c6

Skrevet

Du går inn på Min profil -> relasjonsprofil, og nederst der kan du gå inn i de ulike undergruppene. Du trenger ikke endre noe eller ta testen på nytt.

Hvis dere har grønne blader har dere svart likt/omtrent likt, og størrelsen på bladene sier noe om hvor viktig de ulike emnene er for dere.

Anonym poster: 2571228f0799fbd4f7489ef74d0106ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...