Gå til innhold

Hjelp meg å velge nett-tv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Bor i utlandet og har så lyst å se litt norsk TV i blandt. Er litt lei av TV3 og Hellstrøm, og kunne tenke meg lit flere muligheter, men aner ikke hva jeg skal velge? Tv Norge? Tv2 Sumo? Viaplay? Det er så mange.. Har NRK noe man kan betale for?

Hvilke ville dere valgt og hvorfor? Pris? Er ikke kresen på programmer, så litt av alt ville vært fint. Nyheter, dokumentarer, serier og litt lett underholdning.

Stoooort pluss om de har en avspiller som jeg kan bruke på min Samsung Smart TV. Dette kan jeg nemlig ikke med TV3 sin spiller...

Anonym poster: f9b32d9dc315383882dc10aa3bfcf289

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunshinam
Skrevet

Vel, NRK sine programmer er gratise :) Men ellers så vil jeg anbefale TV2 SUMO, men TVnorge sin er vel også bra!

Skrevet

Hvorfor jeg skrev det slik jeg gjorde er fordi på NRK får jeg ikke sett noen programmer som ligger ute :-( Fordi jeg ikke har norsk Ip adresse. Men tenkte kanskje det var noen som visste om man kunne betale for å få se alikevell. Men takk for svar :-)

Skrevet

Jeg har både tv2 sumo og tvnorge nett tv, veldig fornøyd med begge. Tv3 sin er jo gratis, mye av det hvertfall, så da får man med seg det meste :D

Skrevet (endret)

Hvorfor jeg skrev det slik jeg gjorde er fordi på NRK får jeg ikke sett noen programmer som ligger ute :-( Fordi jeg ikke har norsk Ip adresse. Men tenkte kanskje det var noen som visste om man kunne betale for å få se alikevell. Men takk for svar :-)

Få satt opp en VPN forbindelse til noen du kjenner hjemme i Norge, eller betal for en kommersiell VPN løsning, så kan du se nrks nett-tv på det viset. Se litt om det her.

Edit: La til link, og rettet opp en skammelig skrivefeil!

Endret av Lutetium 71
Gjest Badabing
Skrevet

Tror du må gjøre det på måten Lutetium forklarer. Jeg fikk aldri NRK til å funke i utlandet dessverre, og det er jo den eneste kanalen jeg ville betalt for i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...