Gå til innhold

$£@$£@$€ JEG HATER DOLLY!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Drittkjerring! Akkurat som hun kan bådde snakke flørte og tilogme date anton, kan ikke donald engang PRATE med en annen dame!!! DOLLY!!! VI VET HVOR DU BOR!!! Og du er ikke trygg, andebys flyfille #"&% helvete jeg skal aldri lese donald mer.

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Ukas donald, eller?

Kanskje jeg skulle kjøpe det. :P

Skrevet

Men Penny er tøff! Også i ukas Donald - ny historie av Don Rosa

*Suzy venter spent på mandag og nytt Donald* :-)

Skrevet

Skal vi stikke over og banke'a???

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Jeg blir med, skal bli deilig å få gitt ho en skikkelig en på nebbet. Dessuten er jeg overbevist om at hun bruker falske vipper, pluss at hun alltid er naken nedentil, med mindre hun skal på ball, eller noe. Jeg mener, hva er det for noe? HÆ? Gå rundt med stumpen og det som verre er for hele Andeby og glane på, og byr hun seg fram til både den ene og den andre! Helt forkalstelig spør du meg! For ikke å snakke om de biffene på tennisbanen som hun alltid flørter med, ikke trofast i det hele tatt. Hva ser Donald i henne? Og Anton, han skulle jeg gjerne plukka fjøra av en gang for alle!
Skrevet

Også all den fjøra?????!!!! :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
:ler: Jeg blir med' date=' skal bli deilig å få gitt ho en skikkelig en på nebbet. Dessuten er jeg overbevist om at hun bruker falske vipper, pluss at hun alltid er naken nedentil, med mindre hun skal på ball, eller noe. Jeg mener, hva er det for noe? HÆ? Gå rundt med stumpen og det som verre er for hele Andeby og glane på, og byr hun seg fram til både den ene og den andre! Helt forkalstelig spør du meg! For ikke å snakke om de biffene på tennisbanen som hun alltid flørter med, ikke trofast i det hele tatt. Hva ser Donald i henne? Og Anton, han skulle jeg gjerne plukka fjøra av en gang for alle![/quote']

:hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Aldri likt Dolly! Som liten lurte jeg fælt på hvorfor Donald å henge etter 'a siden hun var så lite trofast :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet
:sjarmor: Utrolig godt å få ut masse pms aggresjon på noen som virlkelig fortjener det! :sur: FØKK DOLLY DØKK, Og FØKK ANTON! :frustrert: :oops: :sjenert:
Skrevet

:hoho: Råbra, Kaka!

Men vet du, alle damene i Donald er jo sånn! Minni og Klara Ku for eksempel. Kan flørte i vei, de. Mens Mikke og Langbein bare må holde seg i skinnet...

Girlpower, får jeg lyst til å si!

Skrevet

Dolly er kjeftsterk og verpesjuk pluss at hun har bein i nebbet! :sjarmor:

Slik skal det være.

Heia Dolly! :ler:

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva dere snakker om? Jeg har da ikke gjort dere noe.

Jeg har ikke hverther på lenge forde at jeg har hatt problemer med dataen. Med en gang jeg snur ryggen til dere så baksnakker dere meg,det er stykkt gjort. Fy fy fy. :(

Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Den kuleste dama i Donald er Magica fra Tryll! Tenk om Donald hadde blitt sammen med henne og sammen hadde de stjålet alle pengene til gjerrigknarken Onkel Skrue! Dolly er bare en flyfille! Digger Donald!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...