Gjest Pterodactylkake Skrevet 26. februar 2004 #1 Skrevet 26. februar 2004 Drittkjerring! Akkurat som hun kan bådde snakke flørte og tilogme date anton, kan ikke donald engang PRATE med en annen dame!!! DOLLY!!! VI VET HVOR DU BOR!!! Og du er ikke trygg, andebys flyfille #"&% helvete jeg skal aldri lese donald mer.
Gjest GreenSky Skrevet 26. februar 2004 #3 Skrevet 26. februar 2004 Ukas donald, eller? Kanskje jeg skulle kjøpe det.
Suzy Skrevet 26. februar 2004 #4 Skrevet 26. februar 2004 Men Penny er tøff! Også i ukas Donald - ny historie av Don Rosa *Suzy venter spent på mandag og nytt Donald* :-)
Gjest glamourgirl Skrevet 26. februar 2004 #6 Skrevet 26. februar 2004 Jeg blir med, skal bli deilig å få gitt ho en skikkelig en på nebbet. Dessuten er jeg overbevist om at hun bruker falske vipper, pluss at hun alltid er naken nedentil, med mindre hun skal på ball, eller noe. Jeg mener, hva er det for noe? HÆ? Gå rundt med stumpen og det som verre er for hele Andeby og glane på, og byr hun seg fram til både den ene og den andre! Helt forkalstelig spør du meg! For ikke å snakke om de biffene på tennisbanen som hun alltid flørter med, ikke trofast i det hele tatt. Hva ser Donald i henne? Og Anton, han skulle jeg gjerne plukka fjøra av en gang for alle!
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2004 #8 Skrevet 26. februar 2004 Jeg blir med' date=' skal bli deilig å få gitt ho en skikkelig en på nebbet. Dessuten er jeg overbevist om at hun bruker falske vipper, pluss at hun alltid er naken nedentil, med mindre hun skal på ball, eller noe. Jeg mener, hva er det for noe? HÆ? Gå rundt med stumpen og det som verre er for hele Andeby og glane på, og byr hun seg fram til både den ene og den andre! Helt forkalstelig spør du meg! For ikke å snakke om de biffene på tennisbanen som hun alltid flørter med, ikke trofast i det hele tatt. Hva ser Donald i henne? Og Anton, han skulle jeg gjerne plukka fjøra av en gang for alle![/quote']
Julie Skrevet 26. februar 2004 #9 Skrevet 26. februar 2004 Aldri likt Dolly! Som liten lurte jeg fælt på hvorfor Donald å henge etter 'a siden hun var så lite trofast
Gjest glamourgirl Skrevet 26. februar 2004 #10 Skrevet 26. februar 2004 Utrolig godt å få ut masse pms aggresjon på noen som virlkelig fortjener det! FØKK DOLLY DØKK, Og FØKK ANTON! :oops:
Gjest Emera Skrevet 26. februar 2004 #13 Skrevet 26. februar 2004 Råbra, Kaka! Men vet du, alle damene i Donald er jo sånn! Minni og Klara Ku for eksempel. Kan flørte i vei, de. Mens Mikke og Langbein bare må holde seg i skinnet... Girlpower, får jeg lyst til å si!
Irka Skrevet 26. februar 2004 #14 Skrevet 26. februar 2004 Dolly er kjeftsterk og verpesjuk pluss at hun har bein i nebbet! Slik skal det være. Heia Dolly!
Gjest Indianlady Skrevet 26. februar 2004 #15 Skrevet 26. februar 2004 Hva har Dolly gjort nå da ????
dolly duck Skrevet 26. februar 2004 #18 Skrevet 26. februar 2004 Jeg skjønner ikke hva dere snakker om? Jeg har da ikke gjort dere noe. Jeg har ikke hverther på lenge forde at jeg har hatt problemer med dataen. Med en gang jeg snur ryggen til dere så baksnakker dere meg,det er stykkt gjort. Fy fy fy.
Smilla78 Skrevet 27. februar 2004 #20 Skrevet 27. februar 2004 Den kuleste dama i Donald er Magica fra Tryll! Tenk om Donald hadde blitt sammen med henne og sammen hadde de stjålet alle pengene til gjerrigknarken Onkel Skrue! Dolly er bare en flyfille! Digger Donald!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå