Fruefra121212 Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Hva kan jeg ha på føttene når vi er i kirken? Vi har tenkt at vi skal ta bilder ute etter kirken. Men det blir ikke akkurat så bra å gå med hvite sko ute når det kanskje er sølete. Hjelp!!!!!
Petalouda Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Hvor lang er kjolen din da ? Hvor mye av skoene vil komme til å synes ?
Fruefra121212 Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2012 Hvor lang er kjolen din da ? Hvor mye av skoene vil komme til å synes ? Kjolen er lang så det er ikke sikkert at noe særlig vil vises.
CathFoto Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg ville i allefall hatt varme og praktiske sko til fotograferingen
Chiquita Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 Om det er søla du er redd for, så hadde jeg vært mer bekymret for kjolen enn for skoene... Som nevnt over her, hvite støvletter el.l blir bra
Gjest Doh Skrevet 8. oktober 2012 #7 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg hadde noen pene hvite støvletter i kirken og så hadde jeg skikkelig vintersko til fotograferingen. Var 12 minus så måtte ha noe som varmet
Skybert Skrevet 10. oktober 2012 #8 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg gifter meg i februar, og kommer til å kjøpe hvite pumps (vanlige brudesko) til innebruk, og enten hvite støvletter eller hvite boots til utebruk/fotografering...
Gjest Tekola Skrevet 10. oktober 2012 #9 Skrevet 10. oktober 2012 Vi giftet oss i mars og jeg hadde skikkelige fjellstøvler til når vi var ute og så fikk jeg hjelp til å bytte i kirken før og etter og på festen etterpå. De eneste gangene du ser fjellskoene mine er på et par bilder hvor forloveren min og jeg begge heiser opp kjolene når vi skal opp en liten bakke, og det er et helt herlig bilde
Kvinne30 Skrevet 10. oktober 2012 #10 Skrevet 10. oktober 2012 Tekola: herlig! Vi skal og gifte oss på vinteren. Vurder å ha på ski på noen av bIldene:) men skal og ta med fjellskoa. Bra tips! Så får selskapsskoa komme på etter foto. Hurra for vinter og snø
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå