Gå til innhold

Sko som vinterbrud

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva kan jeg ha på føttene når vi er i kirken?

Vi har tenkt at vi skal ta bilder ute etter kirken. Men det blir ikke akkurat så bra å gå med hvite sko ute når det kanskje er sølete.

Hjelp!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang er kjolen din da ? Hvor mye av skoene vil komme til å synes ?

Skrevet

Hvor lang er kjolen din da ? Hvor mye av skoene vil komme til å synes ?

Kjolen er lang så det er ikke sikkert at noe særlig vil vises.

Skrevet

Jeg ville i allefall hatt varme og praktiske sko til fotograferingen

Skrevet

Hvite støvletter :-)

Skrevet

Om det er søla du er redd for, så hadde jeg vært mer bekymret for kjolen enn for skoene...

Som nevnt over her, hvite støvletter el.l blir bra

Skrevet

Jeg hadde noen pene hvite støvletter i kirken og så hadde jeg skikkelig vintersko til fotograferingen. Var 12 minus så måtte ha noe som varmet :)

Skrevet

Jeg gifter meg i februar, og kommer til å kjøpe hvite pumps (vanlige brudesko) til innebruk, og enten hvite støvletter eller hvite boots til utebruk/fotografering...

Skrevet

Vi giftet oss i mars og jeg hadde skikkelige fjellstøvler til når vi var ute og så fikk jeg hjelp til å bytte i kirken før og etter og på festen etterpå. De eneste gangene du ser fjellskoene mine er på et par bilder hvor forloveren min og jeg begge heiser opp kjolene når vi skal opp en liten bakke, og det er et helt herlig bilde :ler:

Skrevet

Tekola: herlig! Vi skal og gifte oss på vinteren. Vurder å ha på ski på noen av bIldene:) men skal og ta med fjellskoa. Bra tips! Så får selskapsskoa komme på etter foto. Hurra for vinter og snø:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...