Cyndi Skrevet 26. februar 2004 #1 Skrevet 26. februar 2004 Har vært på konsultasjon på fornebuklinikken, og lurte på om noen har erfaringer med den? Og om dere er fornøyd med resultatet? Hvilken lege opererte dere? ble dere operet av samme legen som hadde dere til konsultasjon? ___ Jeg fikk også beskjed om at jeg måtte legge protesene under muskelen siden jeg har ganske små bryst (70/75a) Noen som har erfaring med det? Så lurte jeg på, hvor lenge skal man tapene sitte på arrene? og tar det lang tid før man kan jobbe igjen? håper virkelig på svar fra noen. vennlig hilsen meg
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2004 #2 Skrevet 26. februar 2004 Jeg ble operert på fornebuklinikken for ca. en uke siden. De er veldig effektive, og du får all informasjon du trenger der. Om jeg er fornøyd med resultatet vet jeg ikke ennå, de er fortsatt veldig hovne og struttende. Tar litt tid før de "roer" seg og ser mer normale ut. Selve operasjonen er totalt smertefritt, det verste er det psykiske før og etter. For meg holdt det ikke å være borte fra jobben en uke, jeg har fortsatt litt smerter(mest om morgenen), og man blir fryktelig trøtt og sliten av den minste ting. Dessuten er det ikke særlig kult å ligge på ryggen å sove, jeg sovner som regel ikke før i 3 tia på natta, og når jeg våkner har jeg kjempevondt i ryggen. Jeg synes du burde tenke hardt og lenge på om detter er det du virkelig vil, det er ikke en avgjørelse man skal ta lett på. Lykke til med valget!
Dina Skrevet 26. februar 2004 #3 Skrevet 26. februar 2004 Har lagt inn silikon, men har dessverre ingen erfaring med Fornebuklinikken! I Norge er det relativt uvanlig å legge implantatet under brystmuskelen. Det er en større operasjon, og det tar lenger tid å komme seg etterpå. Puppene vil også ofte "stå lenger fra hverandre" når man gjør det på den måten, veldig vanlig i USA! Det anbefales å tape arrene i ca. 3 måneder etter operajonen. Send meg gjerne en PM om du har flere spørsmål. Jeg ble operert for 6 måneder siden, og er SUPERFORNØYD!!! Dina
Cyndi Skrevet 1. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2004 takker så masse for svarene:)kjempesnil av dere hvem som opererte deg, gjest, på fornebuklinikken<? Og hvordan ser brystvortene deres ut i forhold til før operasjonen? er de blitt mye større/eller lysere i fargen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå