bluebird Skrevet 26. februar 2004 #1 Del Skrevet 26. februar 2004 Er dette bladet noe for meg? Jeg trener så og si aldri, men når bladet tilbyr så og si gratis velurbukse og velurjakke, så er det like før jeg begynner å abonnere. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. februar 2004 #2 Del Skrevet 26. februar 2004 Klart det er noe for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 26. februar 2004 #3 Del Skrevet 26. februar 2004 Og bestiller du fra annonsen hos oss støtter du KG med noen kroner også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 26. februar 2004 #4 Del Skrevet 26. februar 2004 Prøv da vel, det koster bare 19,50 så lenge du husker å melde deg ut etter å ha fått de to første bladene hvis du ikke liker det.. Abbonerer på IForm selv, det er et helt greit blad, men jeg synes at de kommer opp med de samme temaene om og om igjen etter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harvey Skrevet 26. februar 2004 #5 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg synes I Form er et veldig bra blad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 26. februar 2004 #6 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg liker det veldig godt jeg, og er langt fra noen treningsnarkoman med min en gåtur på en halvtime i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 26. februar 2004 #7 Del Skrevet 26. februar 2004 Synes også at I form er et bra blad- har abonnert på det selv, men sluttet da jeg begynte å prioritere andre ting. Jeg kjøper det fremdeles en gang iblant da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 26. februar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 26. februar 2004 Takk for mange tilbakemeldinger. Høres jo ut som et fint blad. Nå er problemet bare at jeg ikke finner igjen den annonsen med tilbudet. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2004 #9 Del Skrevet 26. februar 2004 Hvor har KG sin annonse på bladet I form. Vil gjerne bestille men finner ikke den her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 26. februar 2004 #10 Del Skrevet 26. februar 2004 http://www.bonniershop.com/default.asp?typ...e=details&ID=79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå