Mrs_M Skrevet 26. februar 2004 #1 Skrevet 26. februar 2004 Hvilken strømleverandør bør jeg velge hvis varmt vann og fyring er inkludert i husleia ?? Er klar over at det ikke blir allverdens strømregninger på meg...men allikevel...
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2004 #2 Skrevet 26. februar 2004 Du bør uansett velge den rimeligste, men hvem som er rimeligst varierer fra uke til uke og fra måned til måned. Forbrukerkraft har topp5 garanti til utvalgte kunder, og da er du gjennom året under ett sikret pris blandt de 5 billigste av de strømleverandørene som leverer til hele landet. Tilgang til topp5-garantien for du via Ownersbuy og norsk familieøkonomi. Hvilken strømleverandør bør jeg velge hvis varmt vann og fyring er inkludert i husleia ?? Er klar over at det ikke blir allverdens strømregninger på meg...men allikevel...
Hilde Skrevet 26. februar 2004 #3 Skrevet 26. februar 2004 Jeg har Lier-everk, og de sier i alle fall selv at de var billigst totalt sett i løpet av 2003. (Det var vel tatt i betraktning at man brukte 20 000 kwh i året tror jeg.) Uansett, veldig fornøyd med de. Hadde articentel før lier, og de var veldig billige en periode, men plutselig satt de opp prisen noe helt enormt. Heller ganske billig hele tiden, enn veldig billig og veldig dyrt om hverandre
Mrs_M Skrevet 26. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2004 Takk for info..Skal sjekke ut dette nærmere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå