Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken strømleverandør bør jeg velge hvis varmt vann og fyring er inkludert i husleia ?? Er klar over at det ikke blir allverdens strømregninger på meg...men allikevel...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du bør uansett velge den rimeligste, men hvem som er rimeligst varierer fra uke til uke og fra måned til måned. Forbrukerkraft har topp5 garanti til utvalgte kunder, og da er du gjennom året under ett sikret pris blandt de 5 billigste av de strømleverandørene som leverer til hele landet. Tilgang til topp5-garantien for du via Ownersbuy og norsk familieøkonomi.

Hvilken strømleverandør bør jeg velge hvis varmt vann og fyring er inkludert i husleia ?? Er klar over at det ikke blir allverdens strømregninger på meg...men allikevel...
Skrevet

Jeg har Lier-everk, og de sier i alle fall selv at de var billigst totalt sett i løpet av 2003. (Det var vel tatt i betraktning at man brukte 20 000 kwh i året tror jeg.)

Uansett, veldig fornøyd med de. Hadde articentel før lier, og de var veldig billige en periode, men plutselig satt de opp prisen noe helt enormt.

Heller ganske billig hele tiden, enn veldig billig og veldig dyrt om hverandre :)

Skrevet

Takk for info..Skal sjekke ut dette nærmere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...