-littleme- Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Hei! Har dere noen tips til gode, milde renseservietter som fjerner smuss og (helst) øyesminke også? SIMPLE tåler jeg ikke, ender opp med kløende og litt varm/rød hud. *Edit* Jeg skal kun bruke de på ferie (lang-weekend), ikke hver dag i evigheter - så jeg trenger ingen lange taler om hvorfor man skal bruke skikkelige renseprodukter i stedet for servietter. Endret 8. oktober 2012 av -littleme-
Gjest Trappetroll Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Hmm, har helst brukt simple selv. Men vet at søsteren min reagerer på dem, og hun bruker noen fra nivea? Hun var fornøyd hvertfall.
Audrina Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg bruker den grønne pakken fra Garnier. Synes de er milde og renser godt :-) Jeg bruker den daglig til øyensminken, deretter bruker jeg cleanser til resten av ansiktet.
Wonderbitch Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg sverger til first price sine servietter i rosa pakke de gangene jeg ikke sover hjemme.. billige, og får jobben gjort:-)
Djungelvrål Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg skjønner ikke at dere får fjernet sminke med slike servietter, de fleste foundations er jo vannavstøtende/vannfaste. Hvis jeg bruker en serviett og bruker toner på bomull etterpå er jo bomullet brunt. Har prøvd de fleste typene utenom de dyreste man får på parfymeri.
pandabear Skrevet 9. oktober 2012 #6 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg bruker say yes to cucumbers. Kjøpt de på feelunique.
Emas Skrevet 9. oktober 2012 #7 Skrevet 9. oktober 2012 Dermica renseserviettar frå apotek 1 er fantastiske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå