Gå til innhold

Deres favorittprodukter fra Lush?

Anbefalte innlegg

Skrevet

? :)

Anonym poster: 1b636f3f4c74007f5d55df15292d53bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt lei av Lush for øyeblikket men har da flere favoritter likevel!

Karma body lotion, Karma såpe (sommersåpe) og Karma shampobar.

Sultana of soap såpestykke

Grass dusjgele (sommersåpe)

The olive branch dusjgele

Big shampo

Veganese balsam

Snow fairy er et must rundt disse tidene, får skikkelig høst/julestemning av den :fnise:

Silky underwear kroppspudder.

Skrevet

hva er lush??

Anonym poster: 9c4c061a495d143367b1ec51842e41d0

Skrevet

Tørrshampoen

Dream Cream

Liker også godt cuticle kremen, men klarer ikke lukta, så bruker den altfor sjelden av den grunn.

Skrevet

Enig i den cuticle saken den lukter alt for mye! Tror jeg brukte den opp på beina til slutt bare for å bli kvitt den.

Skrevet

Sorry, er litt skuffet over LUSH. Synes mange av produktene har for kunstig og kraftig lukt og merkelig konsistens. Er dog relativt fornøyd med Veganese-balsam, og badebombene. Snow fairy f.eks lukter så infernalsk syntetisk at det gjør vondt...

Skrevet

Leppepomaden i krukke med lip tint :hjerte:

Skrevet

Jeg er ikke så glad i lukta på mange av produktene, som jeg hadde likt bedre dersom de hadde luktet mildere. Sånn ellers liker jeg King of Skin bodybutter, Sympathy for the Skin bodylotion, The Olive Branch dusjgele (men den lukter veldig sterkt), og Dream Cream er fantastisk på kløende legger, men den lukter heller ikke noe særlig...

Treåringen ELSKER badebombene, og Mmmelting Marshmallow Moment, som er parfymert med samme duften som Snow Fairy.

Skrevet

Jeg elsker Sea salt-skrubben, Angels on bare skin-rensen (selv om den er litt rar og ikke lukter godt) og Sweetie pie shower jelly. Sistnevnte lukter helt himmelsk godt (nesten litt som cherry cola) og jeg skulle ønske det fantes en flytende versjon av denne. Gele i dusjen er liksom ikke like praktisk alltid. :gjeiper:

Jeg har også prøvd Reincarnate shampoo (i fast form) en liten stund nå, men jeg klarer ikke å bli helt fortrolig med den. Føler det tar for lang tid å få ønsket skum i håret og det blir bare styr.

Brazened honey-masken lukter høgg, selv for meg som ikke er særlig sensitiv for sterke lukter. Tror det må være hvitløken i den som setter meg litt ut av spill.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Aner jo ikke hva noen av de heter, men shamposåpestykke med sitron og sommersåpen med pimpesten. Beste peelingen å få.

• 1 måned senere...
Skrevet

https://www.lush.co....ial-Moisturiser

Noen her som har prøvd denne?

Anonym poster: d2f65f87929f01a95550efd627a5ddf9

Venninnen min sverger til denne og hun har vell i grunn ganske tørr hudtype vil jeg tro siden hun sliter med eksem.

Skrevet

Ellers er jeg evig glad for at det nærmer seg jul, fordi det betyr at Snow Fairy kommer i butikkene. Jeg liker det meste fra lush med søt lukt. Bruker tørrsjampoen som volumpudder. Går mest i Godmother og Honey I Washed The Kids til håndvask. Karma Cream bruker jeg ofte etter dusj. Ocean salt før selvbruning. American Cream lukter himmelsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...