Gjest Ninni Skrevet 8. oktober 2012 #1 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hei, jeg er i år ansvarlig for pyntingen av bordene ifm årets julebord på jobb og har lyst til å virkelig få til noe som imponerer. Har ikke bestemt ennå om det skal være langbord eller 8-10 mannsbord, men vi blir ca 100 stk. Kan noen hjelpe meg med tips evt link til bilder eller blogger som kan inspirere? Ser for meg noe stilfullt og "rent". Duken skal være hvitt, så langt er jeg kommet. Men så stopper det litt opp. Har tenkt på sort og sølv, gull eller naturinspirert. Jeg blir kjempeglad om noen har tips til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantasi Skrevet 8. oktober 2012 #2 Del Skrevet 8. oktober 2012 Så spennende, skal se om ikke mine kreative tanker får litt fart på seg her. Tenker også litt på det du allerede har sagt her, ville nok ha funnet noen kvister og kongler allerede nå, før snøen kommer. Har du mulighet til å finne noen skikkelig store kongler ville det blitt ekstra spesielt, men små, søte vil også gjøre susen. Små kongler kan du bruke som pynt i form av bordkort. Eks. eller slik Du kan også fylle en stor vase med kongler og kvister som dette , her kan du også fylle på med julekuler sammen med konglene i en nøytal farge. Eks. sølv. gjerne små kuler. Har du mulighet vil en lyslenke gjøre mye på bordet, da tenker jeg på en i led og som har bittesmå lys, noe ala. det du har ute i julen, dette vil ikke avgi noen varme og vil gi en ekstra magi til bordet, samtidig som det vil lyse opp glitrende kuler og mørke kongler. Dette er vel mest aktuelt om du vurderer et langbord. Ønsker du levende lys, er jo det også mulig, enten telys eller kubbelys, kubbelys er å foretrekke foran telys som gjerne brenner kortere tid, samt at det vil gi et mer maskulint preg på bordet foran små telys. Blomster ville jeg hatt, gjerne noen hvite, som eks. liljer i store vaser, sammen med tørre kvister og litt granbar. Nå vet ikke jeg om du har mulighet til å kjøpe inn slikt, men jeg gir det uansett noe muligheter til å vurdere det. Enten om du velger et langbord og har vaser med flotte kreasjoner eller om du velger mindre bord er mulighetene mange. Er det ønskelig med flere ideer kan jeg komme med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå