Gå til innhold

hvor mye ansvar skal jeg ha til ungene TIL min kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har en kjæreste som har 2ung jenter på 3og4år og vi har snart hvert sammen i snart 3år og jeg har nesten gjort alt med di di 2første åra og ikke så mye nå egentlig men blir veldig mye uansett di er jo ikke mine og sånn men hvordan er det egentlig det skal være og hvor mye ansvar skal jeg gi og vise jeg vet ikke jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei har en kjæreste som har 2ung jenter på 3og4år og vi har snart hvert sammen i snart 3år og jeg har nesten gjort alt med di di 2første åra og ikke så mye nå egentlig men blir veldig mye uansett di er jo ikke mine og sånn men hvordan er det egentlig det skal være og hvor mye ansvar skal jeg gi og vise jeg vet ikke jeg

Ikke hjelp dem med leksene ihvertfall.

Skrevet

Det der var én eneste lang setning uten verken punktum eller komma, prøv igjen, med litt mer pusterom, så kanskje folk orker kommentere det :)

Anonym poster: a62138b571a5eb31cb4414ae02b9e214

Skrevet

Det finnes ikke noe fasitsvar på det spørsmålet du stiller.

Anonym poster: 70972429de7821b08fc00cdd696f9ef8

Skrevet

KJærestens barn = hans ansvar. Så enkelt.

Det er faktisk ikke du som skal "gjøre" alt mulig med ungene - det er det han som skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...