AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Finnes dette i det hele tatt? Har brukt løst/loose mineralpudderfoundation en stund nå, men badet blir dekket av pudderstøv hver eneste morgen/eller uansett når jeg sminker jeg. Finnes det i presset form? Er altså ute etter foundation i pudderform, og som ikke er løst - men presset. Den må heller ikke tette igjen porer, da jeg har litt problemer med uren hud. Dekkevnen bør være medium, men er opptatt av at det skal se naturlig ut! På forhånd takk! ps: helst ikke for dyrt, men vil at det skal være kvalitet. Tilgjengeligheten bør også være slik at jeg kan ha muligheten til å teste merket/nærmere bestemt fargen i butikk. Anonym poster: 31cb26eea1655f727fe8da3f0a42afa8
LittDiva Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Tromborg, pressed powder. Mellomting av foundation og pudder. Dekker godt og ser naturlig ut:) koster rundt 450, men varer en stund. Tetter ikke til porene.
gladidag Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Fedora Minerals og Jane Iredale, gode merker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå