Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. oktober 2012 #41 Skrevet 8. oktober 2012 Sist gang jeg var i nærheten av en vagina var når jeg kom ut av min mor og kan ikke si jeg savner det akkurat. stakkar!
Gjest Eurodice Skrevet 8. oktober 2012 #42 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Du husker til og med datoen Silfen, Jeg tror jeg hadde mitt på en Mandag, 18.06.2012 Jeg husker til og med både dato og klokkeslett . Det skjedde fredag 15.06.2012, mellom kl. 04-05. Tilføyelse: Gangen før dette var i juni 2010, 27. såvidt jeg husker . Endret 8. oktober 2012 av Arabella
Gjest fjosa Skrevet 8. oktober 2012 #43 Skrevet 8. oktober 2012 I sommer, mens jeg ennå var sammen med eksen min. Flørter og har det gøy, men vet ikke når jeg tør ha sex igjen. Tror neppe det blir en ons iallefall. Eller kanskje jeg skal benytte anledningen å debutere med en trekant. Blir vel med tanken på det...
Silfen Skrevet 8. oktober 2012 #44 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg husker til og med både dato og klokkeslett . Det skjedde fredag 15.06.2012, mellom kl. 04-05. Uff da, var du ikke bedre enn en time ...
Gjest "gjest" Skrevet 8. oktober 2012 #45 Skrevet 8. oktober 2012 Sex er så viktig for folk at vi faktisk husker dato og klokkeslett. Det skal fortelle oss alle noe.
Gjest Eurodice Skrevet 8. oktober 2012 #46 Skrevet 8. oktober 2012 Uff da, var du ikke bedre enn en time ... Hahaha! Jeg kan holde på ustoppelig lenge, jeg . Denne mannen kom langveisfra og trengte et par timers hvil før han satte kursen hjem. Meningen var at han skulle sove på sofaen hos meg, men av en eller annen grunn endte han i sengen min .
Gjest Arvid78 Skrevet 8. oktober 2012 #47 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Jeg husker til og med både dato og klokkeslett . Det skjedde fredag 15.06.2012, mellom kl. 04-05. Hisker ikke klokkeslett men det var på ettermiddagen, litt afternoon delight Endret 8. oktober 2012 av Arvid78
Gjest Eurodice Skrevet 8. oktober 2012 #48 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Hisker ikke klokkeslett men det var på ettermiddagen, litt afternoon delight Ahhhh, deilig . Endret 8. oktober 2012 av Arabella
Gjest imli Skrevet 8. oktober 2012 #49 Skrevet 8. oktober 2012 Sex er så viktig for folk at vi faktisk husker dato og klokkeslett. Det skal fortelle oss alle noe. Eg hugsar ikkje dato, men veit det var i mai 2010.
Gjest "gjest" Skrevet 8. oktober 2012 #50 Skrevet 8. oktober 2012 Eg hugsar ikkje dato, men veit det var i mai 2010. Du også ja.
Gjest BM2 Skrevet 8. oktober 2012 #52 Skrevet 8. oktober 2012 Mange år siden. Ser ikke for meg at det skal skje igjen.
PanLi Skrevet 8. oktober 2012 #53 Skrevet 8. oktober 2012 Hvordan sexlivet er som singel, ja. Jeg har samme erfaring som flere jenter her; det mangler ikke på tilbud! Jeg er imidlertid ikke særlig glad i førsteganger og one night stands, så jeg unngår stort sett det. Har derfor en fast venn. Han har kommet på besøk sånn ca en gang i måneden i litt over et år, og det er alltid veldig kjekt! Vi flørter over meldinger og planlegger neste gang i mellomtiden, som holder spenningen litt oppe! Kan anbefales å få seg en sånn en. Min er både mandig og myk, og en god samtalepartner også! Løsner opp, tilfredsstiller og gjør det, for meg iallefall, mye lettere å forholde meg mer naturlig og avslappet til de som kan være potensielle kjærester (ps: det er "game off" mellom oss så snart noen er i en date-situasjon. Og jeg er ikke forelsket i ham. Lenger... ).
Gjest "gjest" Skrevet 8. oktober 2012 #54 Skrevet 8. oktober 2012 Fast elsker er å foretrekke fremfor ONS ja.
addict Skrevet 8. oktober 2012 #55 Skrevet 8. oktober 2012 Natt til søndag. Men han jeg holder på med.
Gjest Gunfreak Skrevet 8. oktober 2012 #56 Skrevet 8. oktober 2012 Hvordan sexlivet er som singel, ja. Jeg har samme erfaring som flere jenter her; det mangler ikke på tilbud! Jeg er imidlertid ikke særlig glad i førsteganger og one night stands, så jeg unngår stort sett det. Har derfor en fast venn. Han har kommet på besøk sånn ca en gang i måneden i litt over et år, og det er alltid veldig kjekt! Vi flørter over meldinger og planlegger neste gang i mellomtiden, som holder spenningen litt oppe! Kan anbefales å få seg en sånn en. Min er både mandig og myk, og en god samtalepartner også! Løsner opp, tilfredsstiller og gjør det, for meg iallefall, mye lettere å forholde meg mer naturlig og avslappet til de som kan være potensielle kjærester (ps: det er "game off" mellom oss så snart noen er i en date-situasjon. Og jeg er ikke forelsket i ham. Lenger... ). Wow en kose venn, hvorfor tenkte ikke jeg på det, å vent jeg gjorde det men ingen vil ha meg
Gjest "gjest" Skrevet 8. oktober 2012 #57 Skrevet 8. oktober 2012 Wow en kose venn, hvorfor tenkte ikke jeg på det, å vent jeg gjorde det men ingen vil ha meg Tror jeg ingenting på så lekker som du er.
Gjest imli Skrevet 8. oktober 2012 #58 Skrevet 8. oktober 2012 Eg hadde nok heller ikkje greidd ei slik ordning med elskar over tid. Har stort sett berre verkeleg lyst på sex med folk eg er forelska i, og det er vel poenget at ein ikkje skal verte i sånne pulevener One night stand og sånt har eg aldri hatt, og har ikkje ynskje om det heller. Fattar ikkje at folk kan få lyst på sex med heilt ukjende folk. For min del må det vera ei tiltrekking der før eg får lyst på sex. Skummelt er det au, ein kan få sjukdommar eller verte valdteken osv...
Capt. Obvious Skrevet 8. oktober 2012 #59 Skrevet 8. oktober 2012 Eg hadde nok heller ikkje greidd ei slik ordning med elskar over tid. Har stort sett berre verkeleg lyst på sex med folk eg er forelska i, og det er vel poenget at ein ikkje skal verte i sånne pulevener One night stand og sånt har eg aldri hatt, og har ikkje ynskje om det heller. Fattar ikkje at folk kan få lyst på sex med heilt ukjende folk. For min del må det vera ei tiltrekking der før eg får lyst på sex. Skummelt er det au, ein kan få sjukdommar eller verte valdteken osv... Er faktisk enig i det. Om jeg hadde tatt tilbudene så hadde jeg hvertfall hatt angst dagen etter. Sikkert kjedelig for mange, men foretrekker å våkne opp i egen seng
PanLi Skrevet 8. oktober 2012 #60 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Sex og følelser er nok ganske så uadskillelige for meg også! Jeg er svært glad i min kosevenn! Han er en nydelig, snill og flott gutt, og gir meg både sommerfugler og sug i magen Massevis av begjær! Det roer seg imidlertid med tiden. Som jeg skrev, er jeg ikke forelsket lenger, men har nok vært innom den følelsen også på veien. For meg har sexvennerfunksjonen trumfet det å være alene og redd for å bli såret! ..men en må selvsagt selv kjenne etter hva som er det beste for seg! Å være kjæreste med min sexvenn er ikke egentlig en løsning (eller mulighet? jeg vet ikke riktig hva han mener om det p.t.). Hans, tja, personlige uvaner er begynt å irritere meg litt etterhvert som vi er blitt kjent haha. Og nå begynner dette med bare sexvenner å faktisk fungere virkelig bra! Endret 8. oktober 2012 av PanLi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå