KaDust Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg trenger tips til en rimelig bodylotion, shampo og balsam uten silikoner (gjerne uten annen dritt også) og en bra hårkur. Remember: rimelig.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Når det gjelder shampo, balsam og hårkur vil jeg absolutt anbefale Macadamia Natural Oil serien. Muligens litt dyr, men tror man får kjøpt både store og mindre størrelser fra bl.a Blivakker, Blush eller Feelunique. Hårkuren derfra er bare helt MAGISK! Av bodylotion vile jeg egentlig anbefale alt bortsett fra Dermalogica sin ekstra fuktighetsgivende - den var fææææl.. Anonym poster: c37062d6768c0f93f203f234ed88844f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Jeg anbefaler ren kokosolje på fuktig hud. Rene enn det blir det ikke:) Enten Cocosa på helsekost eller på iherb. Jeg synes shampoene fra Lavera er bra, det samme med John Masters Organics (kjøp på feelunique.) Som balsam liker jeg denne: http://www.iherb.com...-oz-325-ml/7539 Men den er litt for rik nå som håret mitt ikke er så tørt/slitt lenger. Anonym poster: 3ed916b1ba2cdd9bd849d9c624426527 Ryddet for sitering av moderert innhold. Tekola, mod. Endret 10. oktober 2012 av Tekola 2
KaDust Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2012 Takk for tips Er det ikke veldig klissete å smøre kokosolje på seg? Også har jeg veldig vansker med å smøre meg etter dusjen for da fryser jeg ihjel og det er bare om å gjøre og komme seg i klær før jeg dør :gjeiper:
FrøkenHappy Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Denne har slett ikke bare naturlige ingredienser, den inneholder rett og slett masse dritt!!! Jeg anbefaler ren kokosolje på fuktig hud. Rene enn det blir det ikke:) Enten Cocosa på helsekost eller på iherb. Jeg synes shampoene fra Lavera er bra, det samme med John Masters Organics (kjøp på feelunique.) Som balsam liker jeg denne: http://www.iherb.com...-oz-325-ml/7539 Men den er litt for rik nå som håret mitt ikke er så tørt/slitt lenger. Anonym poster: 3ed916b1ba2cdd9bd849d9c624426527 En balsam som er for rik, finnes det virkelig? Det må testes, har aldri funnet en som er rik nok for det tørre håret mitt jeg, flokete er det uansett om det er nyklippt
Frua Skrevet 9. oktober 2012 #6 Skrevet 9. oktober 2012 En balsam som er for rik, finnes det virkelig? Det må testes, har aldri funnet en som er rik nok for det tørre håret mitt jeg, flokete er det uansett om det er nyklippt Åjada jeg er stadig på jakt etter en balsam som er lett nok til håret mitt Hvis man hiver seg på denne balsammetoden som hårvask vil jeg tro mange penger er spart på både shampo og kur. Bruker du olje i dusjen så faller behovet for bodylotion bort. Olje kan også brukes som hårkur.
KaDust Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2012 Balsammetoden har jeg prøvd, og håret mitt har aldri sett værre ut! haha. Så fort jeg fikk litt shampo i håret igjen så ble det bra. Så jeg må ha hele pakka Hvordan olje i dusjen da? Kan jeg bruke babyolje feks?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #8 Skrevet 9. oktober 2012 Balsammetoden har jeg prøvd, og håret mitt har aldri sett værre ut! haha. Så fort jeg fikk litt shampo i håret igjen så ble det bra. Så jeg må ha hele pakka Hvordan olje i dusjen da? Kan jeg bruke babyolje feks? Babyolje er fy-fy, den består bare av mineralolje som tetter porer og mineralolje gjør ingen verdens ting for huden. Kokosolje er bra for den er lett og er lett å smøre ut. Det beste er å smøre oljen på mens du står inne i dusjen, før du har tørket deg i det hele tatt. Anonym poster: 3ed916b1ba2cdd9bd849d9c624426527
Frua Skrevet 9. oktober 2012 #9 Skrevet 9. oktober 2012 Balsammetoden har jeg prøvd, og håret mitt har aldri sett værre ut! haha. Så fort jeg fikk litt shampo i håret igjen så ble det bra. Så jeg må ha hele pakka Hvordan olje i dusjen da? Kan jeg bruke babyolje feks? Må ha hele pakka jeg også men det fungerer jo tydeligvis for veldig mange denne balsamvasken Jeg vasker meg ikke med olje men påfører den etter at jeg har vasket kroppen inne i dusjen. Skyller raskt over og klapper huden tørr etterpå. Jeg har ikke noe problemer med urenheter på kroppen og kan bruke det meste der. Babyolje, jojobaolje, shea osv.
KaDust Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2012 Okey, tusen hjertelig for svar. Da skal jeg prøve Avalon og kokosolje :)
Gjest Solmåne Skrevet 9. oktober 2012 #11 Skrevet 9. oktober 2012 Når det gjelder shampo, balsam og hårkur vil jeg absolutt anbefale Macadamia Natural Oil serien. Muligens litt dyr, men tror man får kjøpt både store og mindre størrelser fra bl.a Blivakker, Blush eller Feelunique. Hårkuren derfra er bare helt MAGISK! Anonym poster: c37062d6768c0f93f203f234ed88844f Jeg har macadamia shampooen, og det er seriøst den verste shampooen jeg har prøvd! Utrolig vanskelig å jobbe inn i håret, skylle ut + at håret ble utrolig tungt av det etter vask, og det føltes ut som at det aldri tørka. Så hvis du er interessert i shampoen, KaDust, så kan du FÅ den av meg. Det er rimelig det!
KaDust Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #12 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har macadamia shampooen, og det er seriøst den verste shampooen jeg har prøvd! Utrolig vanskelig å jobbe inn i håret, skylle ut + at håret ble utrolig tungt av det etter vask, og det føltes ut som at det aldri tørka. Så hvis du er interessert i shampoen, KaDust, så kan du FÅ den av meg. Det er rimelig det! Haha, den hørtes ikke særlig god ut! Jeg har allerede veldig tungt hår, så tror ikke jeg gidder å prøve den engang da
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #13 Skrevet 9. oktober 2012 http://www.doctoroz.com/videos/coconut-oil-super-powers-pt-2 Anonym poster: 3ed916b1ba2cdd9bd849d9c624426527
Britt Banditt Skrevet 10. oktober 2012 #14 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg anbefaler iHerb! Enten Giovanni (jeg var ikke så fornøyd med Avalon sin shampo, men har serum, rens og dagkrem fra Avalon som jeg er veldig glad i) eller om du vil ha rimeligere: Nature's gate (store flasker som koster vel rundt 30-40 kroner). Jeg liker veldig godt den med Jojobaolje for tørt hår fra Nature's gate, har brukt mye frisørshampo før, men disse er faktisk minst like bra. Dusjsåpene og håndsåpene fra Nature's gate er også gode (den med granateple lukter veldig godt syns jeg). Giovanni har også bodylotion som jeg mener å ha lest gode ting om i iHerb-tråden, samme med hårkur.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #15 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har macadamia shampooen, og det er seriøst den verste shampooen jeg har prøvd! Utrolig vanskelig å jobbe inn i håret, skylle ut + at håret ble utrolig tungt av det etter vask, og det føltes ut som at det aldri tørka. Så hvis du er interessert i shampoen, KaDust, så kan du FÅ den av meg. Det er rimelig det! Det er fordi den er uten sulfater. Anonym poster: c37062d6768c0f93f203f234ed88844f
Sophie-Ann Skrevet 10. oktober 2012 #16 Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Tråden er ryddet i henhold til regelverket. Sophie-Ann, mod Endret 10. oktober 2012 av Sophie-Ann
Britt Banditt Skrevet 10. oktober 2012 #17 Skrevet 10. oktober 2012 Det er fordi den er uten sulfater. Anonym poster: c37062d6768c0f93f203f234ed88844f Oh really? Jeg har nå prøvd flere shampoer uten SLS, og jeg har ikke merket noen forskjell på å klare å jobbe shampoene inn i håret, eller skylle ut (og jeg har tjukt og langt hår, så det er sagt). 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #18 Skrevet 10. oktober 2012 Tråden er ryddet i henhold til regelverket. Sophie-Ann, mod Så fordi første leddet av mitt ganske lange innlegg var svar til en av disse reklamefolkene så blir hele greia slettet hvor jeg faktisk hadde mange tips til ts? Jo takk skal du faen meg ha. Anonym poster: 013fe73d649fc76bb794bedf02d42825 1
KaDust Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #19 Skrevet 10. oktober 2012 Så fordi første leddet av mitt ganske lange innlegg var svar til en av disse reklamefolkene så blir hele greia slettet hvor jeg faktisk hadde mange tips til ts? Jo takk skal du faen meg ha. Anonym poster: 013fe73d649fc76bb794bedf02d42825 Jeg fikk det meste med meg hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå