Gjest blah blah Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Hører mye på, men begynner å bli lei av samme låtene om igjen, Lisa Mitchell. Noen som har noen tips til lignende musikk som jeg kan legge til i Spotify-lista mi?
Gjest gjest17 Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Her har du litt å starte med! http://www.allmusic.com/artist/lisa-mitchell-mn0001755587/related :-)
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Tok bare en kjapp lytt, kan hende jeg blingser helt. Prøv deg på Cat Power, Susanne Sundfør, Lykke Li, Mazzy Star, Pj Harvey, Fiona Apple.
Gjest blah blah Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Takk for tipsa Skal sjekke de ut så fort Spotify oppfører seg normalt igjen. Den ble plutselig rar og ville ikke komme opp med noen resultater på søk..selv når jeg søkte på musikk jeg nettopp hadde hørt på
Ninus90 Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Har du hørt Feist? Syns ho er utrolig flink, kanskje det kan være noe for deg? Ellers kan jeg nevne Regina Spektor, Laura Marling og Martha Wainwright. NMS sine forslag var også bra 1
Gjest blah blah Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Endelig fått til en spilleliste på spotify nå, og jeg må si wow for en girlpower det blir denne senhøsten Bare kvinnelige artister så langt (deriblandt også Nancy Sinatra, amy mcdonald m.fl)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå