Gjest Tristessa Skrevet 30. mai 2002 #1 Del Skrevet 30. mai 2002 Hører på Nightswimming av REM. Blir helt mimrete og glad av den sangen, måtte bare si det liksom... Er det flere av dere som har spesielle minner knyttet til en eller annen sang?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 30. mai 2002 #2 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg elsker "hallelujah" med Jeff Buckley. Det er egentlig leonard cohen sin låt, da... Jeg blir egentlig litt trist av å høre på den. Mest fordi den er SÅ vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 30. mai 2002 #3 Del Skrevet 30. mai 2002 "Hedonism" med Skunk Anansie. Det er en nydelig sang. Knytter den til vennene mine!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 30. mai 2002 #4 Del Skrevet 30. mai 2002 Husker ikke hva den heter, men det er en sang av Leonard Cohen som jeg har et fint minne knyttet til. Jeg var ganske lita, kanskje 4-5 år, og hadde tyvlyttet på mamma og pappa som kranglet. Gråtkvalt og redd gikk jeg tilbake til senga mi, og gråt meg i søvn. Da jeg våknet igjen noen timer senere stod jeg opp og snek meg ned på stua. Der stod mamma og pappa og danset tett til denne sangen, og jeg ble løftet opp og fikk danse mellom de, og de var ikke noe sinte for at det var midt på natta og jeg egentlig skulle ligget i sanga mi. Fint minne, og jeg blir varm i hjertet av å høre denne sangen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 30. mai 2002 #5 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg får masse assosiasjoner til moren min når jeg hører "No More I Love You's" med Annie Lennox. Blir skikkelig sentimental. Jeg aner ikke hvorfor, og det gjør ikke hun heller.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå