Chocoholic Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg har tenkt å kjøpe dette serumet, og så tenker jeg at jeg kommer til å trenge noe beroligende og fuktighetsgivende å bruke med dette for å ikke herpe huden helt. Hva bruker du/har du noe å anbefale? Og dersom du har brukt produktet, hvor lang tid tok det for deg før huden din ble bedre? Jeg har forstått det slik at huden blir verre først, men er greit å ha en formening om når jeg kan forvente at huden sr bra ut.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Anbefaler sensitiv-varianten. Rens: MD om vinteren, Skin Science om sommeren. Skrubb: MD Prøvd litt forskjellige fuktighetskremer, det eneste jeg har vært veldig fornøyd med er fra Skin Science. Rose dÓrient balm og aroma white nattkrem fra Decleor, fuktighetsmaske fra MD. Jeg hadde brukt rens og skrubb fra MD lenge uten at det alene greide å ta knekken på hudormene, men når jeg begynte med serumet forsvant disse i løpet av to-tre uker. Det ble imidlertid verre før det ble bedre. Det er viktig å begynne forsiktig med glykolsyre, anbefaler at du har brukt rens/skrubb en stund før du starter med serumet. Anonym poster: f2c6502518af8c44b126742681a0301f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg bruker Dermalogicas Intensive Moisture, eller en enda fetere krem fra Shikai som kjøpes på Iherb(den er for sykt tørr hud altså). Begge er uten parfyme og virker ikke aktivt på huden. Jeg får ikke dårligere hud i starten, men opplever kun litt ekstra glød og smått med reduksjon av urenheter(ikke så mye at jeg egentlig merker det), så jeg har aldri helt forstått denne hypen med serumet Anonym poster: 2d98c20891fe95b91b5295af7381cf14
Chocoholic Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2012 Det er viktig å begynne forsiktig med glykolsyre, anbefaler at du har brukt rens/skrubb en stund før du starter med serumet. Anonym poster: f2c6502518af8c44b126742681a0301f Takk for svar. Jeg har brukt skrubben fra MD 1 gang annenhver uke i litt over et år nå...er det nok, eller burde jeg gå over til noe annet først? Jeg synes skrubben er ganske røff på den super sensitive huden min, tror du da at til og med sensitiv-varianten vil være for hard? Vet ikke om du er hudpleier eller ei, men virker som om du har peiling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå