AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Dere som velger å være single.. Hvordan er deres liv? I forhold til venner og familie.. Når alle stifter familie og får barn osv. Hva gjør dere i deres fritid? Anonym poster: c728aa72b03647fe467d6d593796a179
Guybrush Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Hva er å "velge å være single"? Personlig har jeg aldri skjønt det der med å bestemme seg for det ene eller det andre. Enten er man singel eller man er det ikke. Finner jeg noen jeg liker og hun liker meg og det blir noe mer er det jo ikke fordi jeg bestemte meg for det men fordi det bare skjedde Og jeg er jo ikke singel fordi jeg bestemte meg for det - jeg er det fordi det andre ikke har skjedd enda. Jeg bruker tid på jobb, med ungen min, hobbyer, ser film/tv, hører musikk osv. Henger med venner, tar meg en øl i ny og ne ute, etc. Største "savnet" jeg har sammenlignet når man var i et forhold er at jeg ikke liker å reise på ferie alene og vennene mine er litt vanskelig å få med på tur. Så da har det blitt lite slik.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Hva gjør dere i deres fritid? Anonym poster: c728aa72b03647fe467d6d593796a179 Henger her:-( Anonym poster: 7543fb68b5b171b354c028cbcd2ee0fe 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 -Trener -Dyrker hobbyer -Treffer venner (er 34 og har flere venner som ikke har barn) Anonym poster: 56cb36300dcb45f2297579635009ec51
Leonaen Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Nå skal jeg begynne med selskapsdans. Har spilt tennis, squash og begynt på hiphop. Dette er ting jeg alltid har hatt lyst til men ikke kunnet fordi jeg har bodd ett sted der blant annet dansekurs ikke fantes,eller ikke hadde en partner. Jeg inviterer alle venner som har barn og familie til noen fritimer med sladder og kos Holder meg aktiv med forskjellige aktiviteter. Reising gjør jeg med familien min.
Gjest -Ninni- Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Barn, jobb, trening, venner etc... Enig med Guybrush over her, litt kjipt å være singel ifbm. ferier og høytider.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #7 Skrevet 7. oktober 2012 Sitter på nett og spiller ludo Anonym poster: 57b4e42469b7f3def81e830de725d10f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #8 Skrevet 7. oktober 2012 Har ikke valgt å være singel. Jeg føler meg ganske så ensom som singel, selv om jeg har venner. Pga studier, bor jeg et annet sted enn vennene mine. Jeg leser, sitter på nett, går turer, tar en kaffe med venninne.... Kjeder meg veldig mye og det går meg på nervene. Prøver å finne en hobby nå der jeg kan bli kjent med folk på min egen alder, men vet ikke enda hva jeg skal gjøre. Anonym poster: c2fce764e858061a592c58ba16eb8cce
per78 Skrevet 7. oktober 2012 #9 Skrevet 7. oktober 2012 Barn, jobb, trening, venner etc... Enig med Guybrush over her, litt kjipt å være singel ifbm. ferier og høytider. Enig.. Ferie og høytider er det verste.. Noen som har tips??
Snella Skrevet 7. oktober 2012 #10 Skrevet 7. oktober 2012 Velger heller ikke å være singel... Skulle aller helst hatt en kjæreste :-) Nå har jeg barn så det tar jo litt tid å følge de opp, lekser, kjøring til aktiviteter etc. Annenhver uke når jeg er barnefri så jobber jeg ekstra mye, trener, er med venner, går ut etc. Søndager er nok den verste dagen å være singel. Ferie og høytider uten barna er helle rikke noe særlig, men prøver å planlegge de slike at jeg finner på noe med single venner. Har jobbet mye med å utvide nettverket med singel venner så har flere rundt meg i samme situasjon.
*Vilje* Skrevet 8. oktober 2012 #11 Skrevet 8. oktober 2012 Har ikke valgt å være single! Tror det er veldig få som bevisst går inn for å være det i lengre perioder. Dagene flyr uansett. Jobber endel, trener, treffer venner (dessverre ikke så ofte som da de var single). Helger uten noen planer og dager som nyttårsaften og 17. mai er ikke noe særlig. Har heldigvis en annen single venninne jeg drar på sommerferie med.
Steinar40 Skrevet 8. oktober 2012 #12 Skrevet 8. oktober 2012 Når jeg ikke er på jobben så gjør jeg det jeg føler for. Men det er jo ikke akkurat alltid at jeg føler for å gjøre så veldig mye, når sant skal sies. Det kan være lettere å gjøre en del saker og ting når noen andre dytter på litt (motiverer).
Steinar40 Skrevet 8. oktober 2012 #13 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Når jeg ikke er på jobben så gjør jeg det jeg føler for. Men det er jo ikke akkurat alltid at jeg føler for å gjøre så veldig mye, når sant skal sies. Det kan være lettere å gjøre en del saker og ting når noen andre dytter på litt (motiverer). PS! Kan vel ikke akkurat påstå å være i 30-årene lenger heller Endret 8. oktober 2012 av Steinar40
auting82 Skrevet 8. oktober 2012 #14 Skrevet 8. oktober 2012 Blir 30 snart......OG SINGEL......FAEN...... Norge er et megakjedelig land å være singel i
solch Skrevet 8. oktober 2012 #15 Skrevet 8. oktober 2012 Men det er jo en singel mann i tredveårene jeg vil ha! Dessuten er det jo ikke slik at alle forhold varer livet ut, så at det blir slutt med en evt. partner er jo helt vanlig, uansett alder tenker jeg.
PanLi Skrevet 8. oktober 2012 #16 Skrevet 8. oktober 2012 Snart 30! Jeg bruker mye av min single fritid på å være ute og rundtom. Mye mer enn da jeg var i forhold, da var jeg nok mer hjemme. Med ute og rundtom mener jeg besøk av/hos/med venner&familie, gå på trening, ulike frilufts akiviteter, kafeturer, byturer, spillekvelder, konserter, foredrag, quiz, film, teater, reise... osv. En del av tiden går med på å treffe og bli kjent med nye mennesker gjennom ulike arenaer og aktiviteter. Og innimellom være hjemme og slappe av, som i dag Dette med ferie ser jeg at flere av dere nevner. Jeg dro alene 3 uker til utlandet på ferie i sommer, og det er den sommeren jeg har vært minst alene noen gang, tror jeg Jeg bodde hos venner noe, og på hostel resten. Hostel er fint, for de arrangerer aktiviteter hver kveld, og det er alltid noen som har planlagt samme aktiviteter som deg som du kan henge deg på eller invitere med:) ..ellers er couchsurfing også et fint alternativ!
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #17 Skrevet 8. oktober 2012 Ganske trist liv som jeg prøver å sprite opp med å prøve noen nye fritidsaktiviteter av og til. Vennene mine er så oppslukt i parskapet at de bare husker at jeg eksisterer annenhver måned. Regner med å leve sånn for alltid siden jeg ikke tror jeg finner en livspartner. Anonym poster: b0b48fd3939356ef31c70569da933285
PanLi Skrevet 8. oktober 2012 #18 Skrevet 8. oktober 2012 Ganske trist liv som jeg prøver å sprite opp med å prøve noen nye fritidsaktiviteter av og til. Vennene mine er så oppslukt i parskapet at de bare husker at jeg eksisterer annenhver måned. Regner med å leve sånn for alltid siden jeg ikke tror jeg finner en livspartner. Anonym poster: b0b48fd3939356ef31c70569da933285 Hva med å forsøke å få flere/nye venner? Mye lettere å finne venner enn livspartnere ..og stor sjanse for at en livspartner finnes blant nye venner! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå