Gjest alven Skrevet 7. oktober 2012 #1 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Lys i forskjellige varianter, ulike tepakker, og servietter til samt en nøkkelring jeg har heklet til en venninne av meg og en spes tekopp er det og med te, håndarbeidsbok, og lys og servietter til en annen venninne av meg? eller bør jeg finne på noe annet? Endret 7. oktober 2012 av alven 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 7. oktober 2012 #2 Del Skrevet 7. oktober 2012 høres ut som flotte gaver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. oktober 2012 #3 Del Skrevet 7. oktober 2012 jeg personlig hadde nok funnet det litt snodig om jeg hadde fått servietter i gave, men samtidig så passer det jo til resten du skal gi..... hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badeand Skrevet 7. oktober 2012 #4 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg ville i alle fall blitt kjempeglad for sånne gaver 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest myr Skrevet 7. oktober 2012 #5 Del Skrevet 7. oktober 2012 koselig gave :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alven Skrevet 7. oktober 2012 #6 Del Skrevet 7. oktober 2012 jeg personlig hadde nok funnet det litt snodig om jeg hadde fått servietter i gave, men samtidig så passer det jo til resten du skal gi..... hmm.. Det er jo ikke sånne vanlie servietter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. oktober 2012 #7 Del Skrevet 7. oktober 2012 Servietter kan man bruke. Lys, sukkerbiter av brunt sukker, kaffe, te, sjokolade. Perfekte gaver. Man bruker de nemlig opp, og da tar de ikke stableplass. Er lite glad i nips. Huset flommer over av den slags, og det er kamp hver gang jeg prøver å bli kvitt noe. For "det" var jo fra "den", så det kan ikke kastes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 7. oktober 2012 #8 Del Skrevet 7. oktober 2012 Synes det var flotte gaver, jeg De hadde iallefall blitt satt stor pris på av meg som er veldig glad i te, som liker å ha fine servietter i hus, - og som brenner flere lys enn jeg nesten tør tenke på i løpet av vinteren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. oktober 2012 #9 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det er jo ikke sånne vanlie servietter ånei..jeg er jo ikke synsk vet du- men hva er uvanlige servietter da? .... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Solstråle Skrevet 8. oktober 2012 #10 Del Skrevet 8. oktober 2012 Høres flott ut spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 8. oktober 2012 #11 Del Skrevet 8. oktober 2012 Høres fint ut! Liker forbruksgaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tedama Skrevet 8. oktober 2012 #12 Del Skrevet 8. oktober 2012 Håper virkelig at det er meg du har kjøpt gave til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alven Skrevet 8. oktober 2012 #13 Del Skrevet 8. oktober 2012 ånei..jeg er jo ikke synsk vet du- men hva er uvanlige servietter da? .... Tenkte på servietter av god kvalitet, ikke den type kjøpt på matvarebutikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantasi Skrevet 8. oktober 2012 #14 Del Skrevet 8. oktober 2012 Tenkte på servietter av god kvalitet, ikke den type kjøpt på matvarebutikken. Hadde blitt glad for det også jeg For meg er det tanken som teller, så for min del så høres gaven kjempefin ut. Høres ut som om du har gjort deg flid med å finne noe som mottaker vil like, så jeg synes du skal satse på det du har ordnet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paine Skrevet 9. oktober 2012 #15 Del Skrevet 9. oktober 2012 Høres ut som fine gaver, ja. Selv servietter, siden jeg personlig aldri tar meg råd til å kjøpe noen finere enn de svære pakkene som ikke koster noenting på Ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Normalfordeling Skrevet 9. oktober 2012 #16 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg hadde absolutt blitt glad for en sånn gave. Det viktigste for meg er faktisk at giveren har tenkt ut noe som kan treffe meg. "Alle" kan sveipe innom og dra meg seg en gave i størrelsesorden 1000 kr. Jeg verdsetter mer en gave som koster lite, men som er gitt med omtanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swirly Skrevet 9. oktober 2012 #17 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg hadde blitt veldig glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mari kontrari Skrevet 10. oktober 2012 #18 Del Skrevet 10. oktober 2012 Høres supert ut. Jeg hadde blitt veldig glad for fine servitter, da det ikke er noe jeg kan prioritere for tiden, men å så koselig å ha til å dekke med om jeg lager middag til noen. Og sammen med det andre blir det jo som å få et helt lite te-selskap med levende lys og fine servietter Om du vil legge ved noe mer kan det jo være slike lange teskjeer, mørk sjokolade eller brune sukkerbiter som nevnt over, men det er absolutt nok slik du har beskrevet det. Jeg skal faktisk stjele ideen, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akuline Skrevet 11. oktober 2012 #19 Del Skrevet 11. oktober 2012 Kommer an på personen du gir det til. Om det er en person som er glad i te, bra presang, om det er en person som aldri drikker te, dårlig presang. Jeg ville nok kun likt å få lys av det på listen din, jeg bruker aldri servietter og liker ikke te. Jeg fikk servietter av en venninne en gang, de ligger fremdeles i skuffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blah blah Skrevet 11. oktober 2012 #20 Del Skrevet 11. oktober 2012 Syns det er en fin gave om den passer til mottakeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå