AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Vi går på høyskole sammen (kan kalle ham Fredrik) og har noen forelesninger på samme tid. Vi hilser alltid, snakker til tider på face i forelesningspausene. Vi møttes på byen for litt siden da kompisen hans er dødskeen på meg (jeg har sagt jeg ikke er interessert) og vi begynte å snakke sammen da kompisen oppførte seg som en total idiot for å få min oppmerksomhet. En ting ble til en annen og Fredrik ble med meg hjem. Etter det har vi hilst som vanlig, tullet litt om det som skjedde, men fyren er seig som sirup. Jeg prøver å si ting så godt som rett ut. Når han sier det er kjedelig å lage mat alene sier jeg noe som "Enig, du får la meg prøve å matforgifte deg en gang da" men det funker ikke. Han kan komme i pausene og snakke til meg, vi småprater i gangene men det har ikke skjedd noe siden den gangen. På torsdag hadde jeg vært sent på lesesalen og var på vei hjem. Plutselig stopper det en bil ved siden av meg. Det var han som lurte på om jeg ville ha skyss til byen. Jeg sa jeg bodde lenger unna enn som så, da lagde han en grimase og sa han kunne kjøre meg hjem. I bilen småprata vi som vanlig og snakka om en fest vi begge kanskje skal på. Nå vet jeg ikke om det var veldig trangt i bilen eller om jeg satt nært girspaken, men armen hans var flere ganger borti min. Så, dere flotte tolke-folk, skal jeg bare drite i dette eller hva tror dere? Er det bare tilfeldigheter, er han bare snill eller hva er det? Anonym poster: f9bd98455b2cf0f3be2db714c9b24b0e
kulu-kulu Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Må ting skje så fort da? Kanskje han nyter spennigen,nyter å ha deg på pinebenken eller kanskje han er sjenert eller usikker på hva han egentlig vil?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Må ting skje så fort da? Kanskje han nyter spennigen,nyter å ha deg på pinebenken eller kanskje han er sjenert eller usikker på hva han egentlig vil? Er nok det første...er en sånn typisk kjekkastype jeg aller helst holder meg unna. Jeg liker ikke å leke! GRRR. Anonym poster: 72bbbc59197b1a429348c133a6586c7f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg syns det virker som han er interessert. Jeg tror du får gi mer tydelige tegn. Anonym poster: a38f3c585fc4b9956d4e3f7fa0b82a68
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg syns det virker som han er interessert. Jeg tror du får gi mer tydelige tegn. Anonym poster: a38f3c585fc4b9956d4e3f7fa0b82a68 Hmmm...jeg tror ikke jeg kan gi ham mer tydelige tegn enn jeg har gjort? Magefølelsen sier at dette bare er noe jeg innbiller meg Anonym poster: 72bbbc59197b1a429348c133a6586c7f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Hmmm...jeg tror ikke jeg kan gi ham mer tydelige tegn enn jeg har gjort? Magefølelsen sier at dette bare er noe jeg innbiller meg Anonym poster: 72bbbc59197b1a429348c133a6586c7f Hmm! Menn tar som regel ikke hint, så det beste hadde nok vært å bare spørt om han ble med å finne på noe en dag. Eller satse på å havne på samme utested en kveld. Anonym poster: a38f3c585fc4b9956d4e3f7fa0b82a68
Gjest Emmanuelle Skrevet 7. oktober 2012 #7 Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Beklager, svarte på feil tråd. Aner ikke hvordan jeg sletter... Endret 7. oktober 2012 av Emmanuelle
-lykke- Skrevet 7. oktober 2012 #8 Skrevet 7. oktober 2012 Vi går på høyskole sammen (kan kalle ham Fredrik) og har noen forelesninger på samme tid. Vi hilser alltid, snakker til tider på face i forelesningspausene. Vi møttes på byen for litt siden da kompisen hans er dødskeen på meg (jeg har sagt jeg ikke er interessert) og vi begynte å snakke sammen da kompisen oppførte seg som en total idiot for å få min oppmerksomhet. En ting ble til en annen og Fredrik ble med meg hjem. Etter det har vi hilst som vanlig, tullet litt om det som skjedde, men fyren er seig som sirup. Jeg prøver å si ting så godt som rett ut. Når han sier det er kjedelig å lage mat alene sier jeg noe som "Enig, du får la meg prøve å matforgifte deg en gang da" men det funker ikke. Han kan komme i pausene og snakke til meg, vi småprater i gangene men det har ikke skjedd noe siden den gangen. På torsdag hadde jeg vært sent på lesesalen og var på vei hjem. Plutselig stopper det en bil ved siden av meg. Det var han som lurte på om jeg ville ha skyss til byen. Jeg sa jeg bodde lenger unna enn som så, da lagde han en grimase og sa han kunne kjøre meg hjem. I bilen småprata vi som vanlig og snakka om en fest vi begge kanskje skal på. Nå vet jeg ikke om det var veldig trangt i bilen eller om jeg satt nært girspaken, men armen hans var flere ganger borti min. Så, dere flotte tolke-folk, skal jeg bare drite i dette eller hva tror dere? Er det bare tilfeldigheter, er han bare snill eller hva er det? Anonym poster: f9bd98455b2cf0f3be2db714c9b24b0e Synes det høres ut som om han er interessert, jeg Tvi tvi!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #9 Skrevet 7. oktober 2012 Synes det høres ut som om han er interessert, jeg Tvi tvi! Han er superpopulær blant jentene, så jeg vet ikke om jeg har mye å stille opp med. Men får se om han kommer den kvelden, men jeg kjenner at magefølelsen sier nei nei nei Anonym poster: 72bbbc59197b1a429348c133a6586c7f
Steinar40 Skrevet 8. oktober 2012 #10 Skrevet 8. oktober 2012 Han er superpopulær blant jentene, så jeg vet ikke om jeg har mye å stille opp med. Men får se om han kommer den kvelden, men jeg kjenner at magefølelsen sier nei nei nei Anonym poster: 72bbbc59197b1a429348c133a6586c7f Hør alltid på magefølelsen.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #11 Skrevet 8. oktober 2012 Hør alltid på magefølelsen. Min magefølelse er alltid feil, men jeg tror nok jeg hører på den denne gangen også til tross for tidligere erfaringer. Anonym poster: 72bbbc59197b1a429348c133a6586c7f
Steinar40 Skrevet 8. oktober 2012 #12 Skrevet 8. oktober 2012 Min magefølelse er alltid feil, men jeg tror nok jeg hører på den denne gangen også til tross for tidligere erfaringer. Anonym poster: 72bbbc59197b1a429348c133a6586c7f Tviler sterkt på at magefølelsen din alltid er feil. Problemet er nok heller det at man ikke ønsker å høre på hva magefølelsen egentlig sier.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #13 Skrevet 8. oktober 2012 Tviler sterkt på at magefølelsen din alltid er feil. Problemet er nok heller det at man ikke ønsker å høre på hva magefølelsen egentlig sier. Åh, Steinar40, den evige romantiker Anonym poster: 72bbbc59197b1a429348c133a6586c7f
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2012 #14 Skrevet 9. oktober 2012 Åh, Steinar40, den evige romantiker Anonym poster: 72bbbc59197b1a429348c133a6586c7f Det er nok heller det at jeg har sett og kjent hvordan jeg reagerer selv.
Gjest Lincoln Skrevet 9. oktober 2012 #15 Skrevet 9. oktober 2012 Dersom kompisen hans er så keen på deg så kan det hende han holder seg unna av den grunn. 2
Kamikatze Skrevet 9. oktober 2012 #16 Skrevet 9. oktober 2012 Nei, han høres ikke interessert ut. Du er grei nok å pule, så han holder akkurat nok kontakt med deg til at han kan få seg av og til, om ikke noe bedre dukker opp. Ellers er han høflig, og vennlig. Det er ikke forbudt å være det mot folk en ikke drømmer om å gifte seg med. Hudkontakt? Vel, har han vært inni deg, finner han deg ikke uappetittlig. Det betyr ikke at det behøver å bety noe. Ikke annet enn at han ikke synes det er ekkelt å komme borti deg. De fleste mennesker prater med folk de kjenner. Småprat om vær og vind, om fest og fjas blir ikke automatisk til kjærlighetserklæringer og ekteskapsløfter.
Gjest Emmanuelle Skrevet 9. oktober 2012 #17 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) .Hmmm...for min del høres det ut som han vil ha deg på pinne...noen å flørte med, noen å pine litt. Mulig jeg som er rar, men det er erfaringen min med sånne menn Endret 9. oktober 2012 av Emmanuelle
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #18 Skrevet 9. oktober 2012 Nei, han høres ikke interessert ut. Du er grei nok å pule, så han holder akkurat nok kontakt med deg til at han kan få seg av og til, om ikke noe bedre dukker opp. Ellers er han høflig, og vennlig. Det er ikke forbudt å være det mot folk en ikke drømmer om å gifte seg med. Hudkontakt? Vel, har han vært inni deg, finner han deg ikke uappetittlig. Det betyr ikke at det behøver å bety noe. Ikke annet enn at han ikke synes det er ekkelt å komme borti deg. De fleste mennesker prater med folk de kjenner. Småprat om vær og vind, om fest og fjas blir ikke automatisk til kjærlighetserklæringer og ekteskapsløfter. Vi har ikke hatt sex, men jeg skjønner hva du mener. Jeg tror jeg hører på magefølelsen min og dropper hele fyren. Takk for svar Anonym poster: 72bbbc59197b1a429348c133a6586c7f 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #19 Skrevet 9. oktober 2012 Dersom kompisen hans er så keen på deg så kan det hende han holder seg unna av den grunn. Tenkt på dette selv...men ugh...som sagt, jeg tror jeg bare glemmer hele fyren. Er nok som dere sier, han liker bare litt oppmerksomhet og jeg er et lett bytte. Anonym poster: 72bbbc59197b1a429348c133a6586c7f
Kamikatze Skrevet 9. oktober 2012 #20 Skrevet 9. oktober 2012 Okay. Vet ikke hvorfor jeg misforsto. Men han høres ikke mer keen ut enn en hvilken som helst bekjent. Man får ofte en favorittsamtalepartner i pauser, særlig om dere ikke kjenner så mange der. Det behøver ikke å bety at det er en gnist. Jeg synes ikke utifra det du skriver (som jeg leste en gang til og litt nøyere denne gangen) at han viser tegn til å være interessert. Men det virker som om han trives i ditt selskap, for det. Og det er ikke all kjærlighet som kommer ramlende i hodet på deg, som en ambolt fra himmelen. Men en skal være forsiktig med å spre håp der det lett kan overtolkes. Alt som er beskrevet er normal mellommenneskelig kontakt. Om han kan komme på andre tanker med tiden? Hva vet vi? Er jo litt rart å dumpe noen som du ikke er sammen med, på en måte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå