ellen :) Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Hei! Når jeg var å hentet skjema på skattekontoret sa hun som jobbet der at jeg ikke skulle fylle ut når vigselen skal finne sted,dette var noe jeg måtte ordne etter att pappirene var i orden.Men da er spørsmålet mitt hva skal jeg skrive under der det står tidspunkt og sted for vigselen?
Portvinpiken Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 [quote name=ellen ' timestamp='1349636630' post='11633391] Hei! Når jeg var å hentet skjema på skattekontoret sa hun som jobbet der at jeg ikke skulle fylle ut når vigselen skal finne sted,dette var noe jeg måtte ordne etter att pappirene var i orden.Men da er spørsmålet mitt hva skal jeg skrive under der det står tidspunkt og sted for vigselen?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Hørtes rart ut for vi måtte fylle inn både tidspunkt og sted. Ikke minst fordi den kun er gyldig i 4 md. Vi får ikke bestille time på tinghuset før vi har papirene i orden. Utrolig tungvint, da vi faktisk bare må krysse fingrene for at det er ledig den dagen vi har booket lokale og alt. Anonym poster: 1d5c976b305586cd4a3102ba9e2cae71
Portvinpiken Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Ok. Ja det hørtes jo veldig tungvint ut :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå