brudjuni Skrevet 26. februar 2004 #1 Skrevet 26. februar 2004 Vi har en venn som nå har fått sin kjæreste hit til Norge. De kommer begge fra utlandet, men han har bodd her i flere år. Hun har turistvisum og for at hun skal få opphold i Norge, er de nødt til å gifte seg kjapt. Hun kom til Norge på lørdag og onsdag til uken gifter de seg. Fest holder de neste lørdag, men vi skal ha utdrikningslag for dem før bryllupet. Siden hun er ny i Norge ønsker hun et rolig utdrikningslag, og dermed holder vi felles for dem begge. Tips til hva vi kan gjøre før vi endre opp med pizza og pub-runde? Vi tenker f.eks å gå innom shoppingsenteret, og finne på noe der. Forslag? Skal ikke verken være stor kostnad, eller de villeste forslagene. Ønsker en trivelig kveld sammen med de uten å dumme de ut alt for mye Regner med å kle de ut i litt "Bad-Taste" samt iføre dem t-skjorte med "Just married" (Snart gift) Håper på tips :-)
Lisemor Skrevet 26. februar 2004 #2 Skrevet 26. februar 2004 Hvorfor skal en drite ut bruden og brugdommen på utdrikkningslag.? Koselig tur til en hytte med litt aktiviteter,god mat og god drikke. Koselig tur til badelsnd-kunstisbane-gocart osv, etterfølgt av en bedre middag på en resturang-hjemme hos..
Loolaa Skrevet 26. februar 2004 #3 Skrevet 26. februar 2004 Regner med å kle de ut i litt "Bad-Taste" samt iføre dem t-skjorte med "Just married" (Snart gift) Det er kanskje en skrivefeil, men i fall det ikke er det: "just married betyr ikke snart gift, det betyr nettopp gift/nygift. Eller skal t-skjortene brukes mellom giftermålet ons og festen lør? *forvirret*
brudjuni Skrevet 26. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2004 Det er kanskje en skrivefeil, men i fall det ikke er det: "just married betyr ikke snart gift, det betyr nettopp gift/nygift. Eller skal t-skjortene brukes mellom giftermålet ons og festen lør? *forvirret* Selvfølgelig var det skrivefeil. Mente "Soon married"!
Gjest Jamila Skrevet 26. februar 2004 #5 Skrevet 26. februar 2004 Et annet viktig moment her er hvor i "utlandet" kommer de fra? Dersom de av kulturelle eller religiøse grunner ikke drikker er det kanskje litt feil med et utdrikkingslag? I anledning bryllupet ville jeg nok heller samlet de og andre venner for en kveld med gjengen som det ble foreslått her. Hvis jeg var ny i NOrge ville jeg IKKE satt pris på at min opptaksprøve til landet, kulturen og ekteskapet var et halvteit utdrikkingslag.
Gjest Pjusk Skrevet 26. februar 2004 #6 Skrevet 26. februar 2004 Hvorfor skal en drite ut bruden og brugdommen på utdrikkningslag.? Koselig tur til en hytte med litt aktiviteter,god mat og god drikke. Koselig tur til badelsnd-kunstisbane-gocart osv, etterfølgt av en bedre middag på en resturang-hjemme hos.. :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon:
brudjuni Skrevet 26. februar 2004 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2004 Et annet viktig moment her er hvor i "utlandet" kommer de fra? Dersom de av kulturelle eller religiøse grunner ikke drikker er det kanskje litt feil med et utdrikkingslag? De kommer fra Serbia/Kroatsia, og de drikker alkohol. I anledning bryllupet ville jeg nok heller samlet de og andre venner for en kveld med gjengen som det ble foreslått her. Hvis jeg var ny i NOrge ville jeg IKKE satt pris på at min opptaksprøve til landet, kulturen og ekteskapet var et halvteit utdrikkingslag De vet at vi kommer til å arrangere utdrikningslag for dem fredag, og er forbedret. Mangler bare "ting" å finne på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå