Gå til innhold

Noen som har erfaring med Asea?

Bamsemums

Anbefalte innlegg

Har ikke brukt dette selv, men har en i familien som drikker dette. Noen som har brukt dette selv og kan fortelle litt om det? Lurer på om jeg skal begynde med det, men er ikke sikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Har ikke brukt dette selv, men har en i familien som drikker dette. Noen som har brukt dette selv og kan fortelle litt om det? Lurer på om jeg skal begynde med det, men er ikke sikker..

Jeg har søkt litt rundt selv og kom over denne bloggen til en dame som deler sine erfaringer med produktet.

http://www.asea-erfaring.blogspot.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest admin2

Finnes masse god informasjon her: www.helsenyhet.no

ikke hør på alle synserne her som tror de vet alt om ASEA, de burde heller forsøke det først, jeg har selv meget gode erfaringer og har gode resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg kjøpte med inn som distrubutør der for et par år siden. Det som overbeviste meg var at de sa de var medlem i Direktesalgforbundet. Noe som er KJEMPEBRA!!! MEN jeg blei rett og slett LURT! Den dagen jeg fant ut at det var løgn sluttet jeg!

De er under vurdering og er IKKE godkjente enda. Kravene er veldig strenge, å de kommer ikke til å gå igjennom.

Fyren som tipset meg om asea hadde masse helsegevinster... Noe som sikkert er sant, for det var på flere møter der "alle" hadde masse positivt å si...
Men jeg personlig stiller meg skeptisk til dette vannet, det smakte svømmebasseng, var dyrt og jeg merket INGEN forandring etter å ha drukket dette i 3mnd.

Bare så det er sagt, jeg er IKKE imot Network Marketing, men jeg er imot Asea.
De ga heller ikke den oppfølgingen og hjelpen man ble lovet, når jeg spurte min "sponsor" om ting følte jeg han var nedvergiende og han svarte ironisk og dumt. Turte ikke spørre han etterhvert fordi svarene var usaklige og han sukket når jeg spurte. Også personen over han igjen var sånn.. useriøst dritt.

Bli gjerne med i MLM, men for all del, hold deg unna ASEA, og sjekk med det du evt vil joine om de er med i direktesalgsforbundet! Her:

http://www.direktesalgsforbundet.no/component/search/?searchword=&ordering=&searchphrase=all

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...