AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 VI har fulgt instruksene i boka...ikke stort mer vi kan gjøre da...Jeg fikk positiv EL test på torsdagskvelden. Så vi har denne uken hatt sengekos, mandag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag og i dag....I dag var EL testen negativ igjen. Skikkelig EL smerter hadde jeg på fredag.... Så da er det ikke stort mer å gjøre. Jeg håper vi traff, i ogmed at vi hadde oss så mange ganger så er det jo lov å håpe....Heller ingen tvil om at EL var på besøk! Så da er det bare å vente....Og det er jammen meg ikke så lett! Man håper instendig om at en liten spire skal feste seg. Må innrømme at det å være prøver tar skikkelig på og det frister ikke å holde på å sånn her til evig tid...Men vi har jo gjort det vi kan, så får bare krysse fingrene. Må si jeg bekymrer meg litt hvis TR kommer, for hva er galt med oss da? Så..........flere som i disse dager sitter å venter på et positivt svar? Anonym poster: 3b640f39ced96fbff88df1bf39c38b8f
Athene Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Ikke så positivt innspill kanskje - men husk på at selv om man treffer på eggløsning er sannsynligheten for graviditet 25%. Det er mye annet som skal klaffe også. Det er spennende og gøy å være ny prøver. Men du virker litt anstrengt. Det er ikke sunt for deg, og ikke sunt for prosessen. Prøv å slappe av litt, tenke minst mulig på dette, ellers er det ikke helt sunt for psyken i lengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå