Sauen Shaun Skrevet 7. oktober 2012 #1 Del Skrevet 7. oktober 2012 Vet noen om det er noen butikker i Kristiansandområdet som pleier å selge Dahls julebrus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 9. oktober 2012 #2 Del Skrevet 9. oktober 2012 Vel Ringnes leverer ikke julebrusen sin før 15.oktober, å de eier EC Dahls så du må nok vente til i neste uke med å finne den brusen. Jeg vil tro at butikker som ICA Supermarked,Meny og Coop Obs har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quijote Skrevet 9. oktober 2012 #3 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg tviler på at du får tak i Dahls i Krsand. Jeg har bodd der store deler av livet, og har aldri sett Dahls i butikkene. Har forsåvidt ikke sett Dahls julebrus utenfor Trøndelag i det hele tatt. Men Sørlandets julebrus er jo ganske lik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 9. oktober 2012 #4 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg tviler på at du får tak i Dahls i Krsand. Jeg har bodd der store deler av livet, og har aldri sett Dahls i butikkene. Har forsåvidt ikke sett Dahls julebrus utenfor Trøndelag i det hele tatt. Men Sørlandets julebrus er jo ganske lik? Vel nordpå type Nordland så har de både EC Dahls og Hamar og Lillehammer Julebrus, så jeg tror at de mer vel assorterte butikkene som fører mye produkter fra Ringnes har EC Dahls. Det hjelper neppe å komme på Rema 1000 liksom, for de har mest Grans, som forøvrig kom ut i butikk idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quijote Skrevet 9. oktober 2012 #5 Del Skrevet 9. oktober 2012 Vel nordpå type Nordland så har de både EC Dahls og Hamar og Lillehammer Julebrus, så jeg tror at de mer vel assorterte butikkene som fører mye produkter fra Ringnes har EC Dahls. Det hjelper neppe å komme på Rema 1000 liksom, for de har mest Grans, som forøvrig kom ut i butikk idag. Jeg skjønner jo at man ikke går på Rema for å se etter julebrus fra andre landsdeler. Men etter mange år i Trondheim, har jeg lett etter Dahls mange ganger når jeg har kommet "hjem" til sørlandet til jul. Og jeg har ikke funnet den på verken Ultra, Ica eller Meny. Det skader jo ikke å sjekke, men jeg tviler sterkt på at de tar den inn. Derimot pleier de å ha begge julebrusene fra sørlandet, den fra lillehammer og en rekke røde typer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 9. oktober 2012 Vel Ringnes leverer ikke julebrusen sin før 15.oktober, å de eier EC Dahls så du må nok vente til i neste uke med å finne den brusen. Jeg vil tro at butikker som ICA Supermarked,Meny og Coop Obs har Jeg har ikke tenkt å kjøpe julebrus på flere uker enda altså... Jeg tviler på at du får tak i Dahls i Krsand. Jeg har bodd der store deler av livet, og har aldri sett Dahls i butikkene. Har forsåvidt ikke sett Dahls julebrus utenfor Trøndelag i det hele tatt. Men Sørlandets julebrus er jo ganske lik? Hjelper nok ikke med Sørlandets julebrus for lillesøster som akkurat har flyttet fra Trøndelag til Kristiansand. Det finnes ingen julebrus som er som Dahls sin for henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 10. oktober 2012 #7 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg tviler på at du får tak i Dahls i Krsand. Jeg har bodd der store deler av livet, og har aldri sett Dahls i butikkene. Har forsåvidt ikke sett Dahls julebrus utenfor Trøndelag i det hele tatt. Men Sørlandets julebrus er jo ganske lik? Dahls er den "vanlige" julebrusen i hele Nordland i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stavangerheihei Skrevet 15. oktober 2012 #8 Del Skrevet 15. oktober 2012 De har Dahls julebrus på Bunnpris i Stavanger.. vet ikke om de har Bunnpris der nede, men det er jo en trøndersk butikk så sjansen er nok større der enn i andre butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 15. oktober 2012 #9 Del Skrevet 15. oktober 2012 Jeg mener at jeg har sett den brusen i noen butikker, men jeg husker selvfølgelig ikke hvilke.. Men hadde jeg vært deg hadde jeg spurt nærbutikken om ikke det var mulig å få inn et par kasser, eventuelt tatt kontakt med Dahls selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lena Skrevet 18. oktober 2012 #10 Del Skrevet 18. oktober 2012 De har Dahls julebrus på Bunnpris i Stavanger.. vet ikke om de har Bunnpris der nede, men det er jo en trøndersk butikk så sjansen er nok større der enn i andre butikker. Det er en Bunnpris butikk på Strai, du kan jo sjekke der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 18. oktober 2012 #11 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg bor heller ikke i Trøndelag lenger, men har funnet Dahls på Bunnpris og Coop Mega her på Østlandet (fant på coop i går) . Kanskje du kan finne noe på en av de der nede og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 18. oktober 2012 Takker for alle tips. Skal sende dem videre til min lillesøster som bor der sør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabel :) Skrevet 18. oktober 2012 #13 Del Skrevet 18. oktober 2012 Nesten alle ICA, Meny og Spar butikker skal ha Dahls julebrusen. Så jeg vil tro at det er noen i Kristiansand som selger det. Ta direkte kontakt med Norgesgruppen hvis du er usikker og spør. De hjelper deg, hvis du står helt på villspor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest småhjerte Skrevet 11. september 2013 #14 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Selger de julebrus andre steder i landet også nå? Endret 11. september 2013 av småhjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå