Gå til innhold

Er forelsket i en som har kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg trenger råd! Jeg er veldig(!!!) forelsket i en, men problemet er at han har en kjæreste. Han begynte å skrive mye med meg for litt over en månede siden, flørtet veldig. Vi går på samme aktivitet, så vi ser hverandre ett par ganger i uken. Jeg var hos han for noen dager siden og så film. Da fortalte han at det han hadde med kjæresten sin knapt kunne kalles ett forhold, at hun bare var sur på han hele tiden uten grunn og at han trodde forholdet deres neppe ville vare lenge. Da jeg kom hjem så jeg at han hadde skrevet en mld til meg der det stod at han ville kysse meg neste gang, om det er greit for meg. De er fortsatt offisielt sammen på facebook.

Hva bør/skal jeg gjøre?

Anonym poster: b1ef285b0dafc83827205d0f3a1fb3e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holde deg til helvette unna.

Anonym poster: 1eceb97d0789d115d878d90220b90b7e

• Liker 5
Skrevet

Forestill deg at du er kjæresten hans. Hva ville du følt for den jenta som kom inn og ødela forholdet? La de finne ut av ting selv, utroskap er ødeleggende.

• Liker 1
Skrevet

Det at han er villig til å gjøre dette bak ryggen hennes, burde fortelle deg litt om han. Hvis han mener at forholdet med henne ikke er noe å satse på burde han ta det som en mann og snakke med henne om det før han i det hele tatt tenker på å røre noen andre.

• Liker 5
Skrevet

1. Tro meg! Han bare lurer deg!!! Han vil ha i både pose og sekk, og lurer deg trill rundt! Han sier mye fint og sier det du vil høre. Forlang at han i det minste blir singel før han får kysse deg ;)

• Liker 4
Gjest RompeRusk
Skrevet (endret)

Si at han får slå opp med nåværende kjæreste før han begynner på noe nytt. Hvis han er villig til å være utro nå, hva tror du kommer til å skje om dere blir sammen?

Endret av RompeRusk
  • Liker 2
Skrevet

Fyren juger så det renner.

• Liker 1
Skrevet

Det at han er villig til å gjøre dette bak ryggen hennes, burde fortelle deg litt om han. Hvis han mener at forholdet med henne ikke er noe å satse på burde han ta det som en mann og snakke med henne om det før han i det hele tatt tenker på å røre noen andre.

what ajohan said

Gjest Solmåne
Skrevet

Si at du ikke er interessert i å kysse han før han er offisielt singel. At du ikke har lyst å trå over streken. og at du heller vil vente på han. Så får du fort nok se hvor mye han bryr seg om deg. :)

• Liker 1
Skrevet

1. Tro meg! Han bare lurer deg!!! Han vil ha i både pose og sekk, og lurer deg trill rundt! Han sier mye fint og sier det du vil høre. Forlang at han i det minste blir singel før han får kysse deg ;)

Nettopp, og det er ganske opplagt. Selv synes jeg ikke at du skal kysse han i det hele tatt. Han har jo null problemer med utroskap og er manipulerende.

Om du tenker etter så hadde han dumpa dama om han virkelig ville hatt deg og bare deg.

Anonym poster: 06454a7163d9d912372593ff6396ef45

Gjest -Ninni-
Skrevet

Signerer denne!

Og hva skal du egentlig med en sånn fyr?

Skrevet

Jeg gidder ikke komme med noen moralprekner hverken om hva du eller han burde gjøre, fordi jeg vet ingenting om dere som personer, men jeg kan jo komme med mine kloke råd, som vanlig.

Så, i teorien kan han jo være en hyggelig kar. Men, om han vil ut av forholdet, må han få ut fingeren å dumpe henne. Men ellers, om du føler det er klaff mellom dere så sier jeg bare kjør på. Men, det er selvsagt en stor fordel at dere begge er single først, soppas med respekt må han ha for kjæresten sin. Men jeg skjønner også at det kan være lettere sagt enn gjort. Om han derimot ikke velger å gjøre det slutt med dama si, så burde det ringe noen bjeller om at han kanskje har andre baktanker.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Jeg synes du skal holde deg unna jeg!

Skrevet (endret)

Virker som en klisse type.. Og du lar deg bli klisset...

" Neste gang vil jeg kysse deg"?? Bare å skrive det gjør meg litt kvalm, men ok, det var ikke temaet. Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg sagt at du får kysse meg, så mye du vil NÅR du er singel. Jeg antar du ikke vil være den andre dama, men at du faktisk ønsker noe mer med fyren, at han skal bli singel. Eller finner du det kanskje litt spennende selv at han er opptatt??

Det er vanskelig å se ting litt klart når man er forelsket.. Så ta deg til deg rådene her om du vil unngå å bli såret.

Endret av Becka
Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg har også vært forelsket i en som har kjæreste og jeg måtte bare la være å treffe dem ei stund. Da gikk det over.

Gjest Memories
Skrevet

Hei. Jeg trenger råd! Jeg er veldig(!!!) forelsket i en, men problemet er at han har en kjæreste. Han begynte å skrive mye med meg for litt over en månede siden, flørtet veldig. Vi går på samme aktivitet, så vi ser hverandre ett par ganger i uken. Jeg var hos han for noen dager siden og så film. Da fortalte han at det han hadde med kjæresten sin knapt kunne kalles ett forhold, at hun bare var sur på han hele tiden uten grunn og at han trodde forholdet deres neppe ville vare lenge. Da jeg kom hjem så jeg at han hadde skrevet en mld til meg der det stod at han ville kysse meg neste gang, om det er greit for meg. De er fortsatt offisielt sammen på facebook.

Hva bør/skal jeg gjøre?

Anonym poster: b1ef285b0dafc83827205d0f3a1fb3e4

Du burde i alle fall tenke deg godt om. Vil du virkelig være sammen med en som har så lett for å være utro? Plutselig er du den sure kjæresten som sitter hjemme og venter på ham mens han flørter med andre jenter.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...