AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg er så smått i gang med å tenke på bryllup . MIn datter som er 20 , skal være min forlover . Er det spesielt syns dere ? Grunnen er at det er hun som kjenner meg best og jeg har ingen god venninne som jeg kunne tenkt meg å hatt med meg på sånn... Men saken er ; jeg har også en sønn som er 22 år og jeg vil gjerne ha en stor oppgave til han og i bryllupssammenhengen , men hva? Forslag? Legger til at det er ikke barnas far jeg gifter meg med . Anonym poster: 278a3db0af04d3975e8ea8a9d293ff69
Petalouda Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg er i nesten samme situasjon, datteren min er tyve og min forlover. Sønnen min er seksten, og jeg har ikke helt bestemt meg for hva slags oppgave jeg skal be han om ennå, men han foreslo selv istad å dele ut programmer i kirken, noe jeg syns er en god ide Kjæresten og jeg skal gå sammen opp til alteret, men hvis ikke, skulle jeg bedt sønnen min følge meg (han er stor for alderen og femten cm høyere enn meg så det hadde ikke sett rart ut)
kaprifolen Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg synes det var så fint i et bryllup da sønnen fulgte sin mor til alters! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå