Petalouda Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Min seksten år gamle sønn skal selvsagt være med i bryllupet vårt, og jeg har veldig lyst til at han skal få ha en rolle under vielsen. Han er på en måte i største laget til å bli plaget med brudesvenn-rollen syns jeg *ler* så jeg prøver å finne en annen rolle til han. Min drøm er at han leser en kort tekst, men finnes det andre alternativer i tilfelle han ikke ønsker dette selv .. ?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Er du sikker på at han har lyst å ha en oppgave? Anonym poster: 97570342a3ef9bba9a15e5d4d920548d 5
Petalouda Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2012 Er du sikker på at han har lyst å ha en oppgave? Anonym poster: 97570342a3ef9bba9a15e5d4d920548d Jeg har ikke spurt. Jeg ønsker å vite hva slags alternativer som finnes før jeg tar det opp med han. Men han er en tøffing som ikke ville syns noe var vanskelig, så lenge det ikke strider med det han har -lyst- til. Det må føles rett for han. Og da må han vite hvilke alternativer som gjelder.
Gjest Erm Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Han kan stå ved inngangen og dele ut programmer. 1
Gjest Blondie65 Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg synes at det å lese en tekst eller et dikt høres ut som en fin plan. Hvis han har musikalske evner kunne jo det være fint om han sang eller spilte i vielsen. Hvem er det som følger deg opp midtgangen? Er dette en rolle som han kunne hatt?
Petalouda Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2012 Dele ut programmer er jo en god ide Eventuelt kan han jo passe på ringene, eller bør dette utelukkende være en forloveroppgave? Kjæresten og jeg skal gå opp sammen, ellers skulle han fulgt meg opp ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå