@shygirl@ Skrevet 26. februar 2004 #1 Del Skrevet 26. februar 2004 Se på disse sidene... Lurte på om jeg kanskje skulle melde meg som fadder... Hva tror dere....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 26. februar 2004 #2 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg mener det er bedre å bidra personlig enn med penger. Sånn er jeg alltid. Det eneste jeg gir som ikke er personlig "hjelp" er klær til Fretex... Grunnen til dette er at jeg da vet at min innats kommer den "trengende" til gode 100% og at ingenting forsvinner i administrasjon. Penger til sekretærer, reiser, hotellopphold og middager får de skaffe andre stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 2. mars 2004 #3 Del Skrevet 2. mars 2004 Vi har faktisk fjernadoptert en sjimpanse! Har dødsdilla på Monkey Business som går på Animal Planet (tirsdager kl. 21), så til jul fikk min kjære adopsjonspapirer på gale Charlie. Kjempe gøy - og så støtter man en god sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå