alliec Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Litt random innlegg, men jeg regner med at alle har noen ønsker på lur hvis de fikk velge! Så, øyenfarge, høyde, vekt, hårfarge, hår og div!
alliec Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2012 Selv kunne jeg ønske at jeg var 168 høy, 50 kg, naturlig svart langt aka svart russisk hår, med knall blå øyne! Perfection.
Gjest imli Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Eg er ikkje verdas penaste, men er heldigvis såpass glad i meg sjølv at eg ikkje ville ha endra utsjånaden min fullstendig. Litt tjukkare hår, strammare rumpe og bort med ridebukselåra, så hadde eg vore evig fornøgd. 1
Gjest Fluttershy Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg vil ta vekk all den overflødige huden på magen og heise opp puppene litt så skal jeg si meg veldig fornøyd.
Fashionistaen Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 Forandret høyden min til rundt 170 (høye damer= elegant), lavere fettprosent, definerte mage og lårmuskler, naturlig litt brunere, fjerning av det 8 cm lange arret mitt på kneet og bli kvitt litt eksem og hudproblemer og jeg skal være godt fornøyd
Sinner Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 Litt lengre bein og finere hud så hadde jeg vært fornøyd..tror jeg
Gjest grenlandstuppa Skrevet 8. oktober 2012 #7 Skrevet 8. oktober 2012 Da ville jeg hatt en 4-6 cm til, slik at jeg hadde blitt 176-178cm, også ville jeg hatt naturlig mørkerødt hår, enda grønnere øyne. Veid 60kg og kanskje vært enda litt blekere med tykkere mørke øyebryn. Gjerne også smalere nese og mer markert kjeve=)
Gjest X-1 Skrevet 8. oktober 2012 #8 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Litt større pupper hadde vært greit, samt eg hadde ikkje klagd om eg hadde litt flatere mage, fyldigere hår og fyldige, perfekt bøyede øyevipper og finere hud. Endret 8. oktober 2012 av X-1
Gjest Aphrodite Skrevet 8. oktober 2012 #9 Skrevet 8. oktober 2012 Noen kilo tynnere, lengre hår, lengre bein og lengre øyevipper. Jeg ville gjerne hatt høyere kinnbein - lengre finger og aller helst litt større pupper. Men jeg er sånn forholdsvis fornøyd nå :-)
Gjest Memories Skrevet 8. oktober 2012 #11 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg ville hatt tykkere hår, smalere skuldre, mange kilo lettere og runde pupper i sånn ca b-c cup.
Gjest Gunfreak Skrevet 8. oktober 2012 #12 Skrevet 8. oktober 2012 Får være den eneste mannem som svarer her jeg da, mer muskler i armer, skuldre og brystet, bedre hud, noe høyere.
Gjest Disguise Skrevet 8. oktober 2012 #13 Skrevet 8. oktober 2012 Tror endringene jeg måtte ha gjennomgått for å bli presentabel er så drastiske at når jeg hadde sett meg selv i speilet så hadde jeg ikke kjent meg igjen. Om endringene hadde vært fra fødsel er jeg redd for at jeg hadde endt opp med en helt annen personlighet. Jeg liker meg som jeg er nå.
MilleLille Skrevet 8. oktober 2012 #14 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg er faktisk kjempefornøyd med hvordan jeg ser ut, men det er alltids små ting man kunne ha forandret. Som mindre nese, litt fyldigere lepper, tykkere hår og 5 cm ekstra på lengden, som skulle ha blitt fordelt på beina mine alene. Da hadde jeg vært 175 med lange, smale bein og perfekt.
vaniljeis Skrevet 8. oktober 2012 #15 Skrevet 8. oktober 2012 Oi, leser at mange vil være høyere! Jeg er selv 175 og skulle ønske jeg kunne kappe 10 cm av høyden så jeg hadde blitt litt mindre. Ellers ville jeg hatt høyere kinnbein, mer markert kjeve og knallblå øyne, men ellers er jeg fornøyd, tror jeg
Hoppetaujenta Skrevet 8. oktober 2012 #16 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg er fornøyd med meg selv. Er jeg den eneste her inne? 1
Polymorph Skrevet 8. oktober 2012 #17 Skrevet 8. oktober 2012 Gyllenbrun hud, shiny mellombrunt hår og intense blå øyne hadde vært fint! Men ellers er jeg fornøyd med hvordan jeg ser ut (med unntak av kvisene som trives på haken min)
Blod Skrevet 8. oktober 2012 #18 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg er sånn ca fornøyd med meg selv, men det er noen småting jeg ville fikset på. Jeg ville hatt en anelse kortere nese, IKKE mørke ringer eller tydelige streker under øynene, jeg ville hatt flat mage og veid 50 kg. Jeg ville hatt naturlig rett hår, kanskje litt fall i håret da. Og at det skulle vært litt lysere enn det er. Jeg ville hatt annerledes form på puppene, og kanskje en halv cupsize større. Jeg ville fjernet mange av arrene jeg har, og noen føflekker. Og jeg ville hatt en anelse brunere hudfarge.
Rubies_ Skrevet 8. oktober 2012 #19 Skrevet 8. oktober 2012 Ville selvfølgelig vært tynnere og bedre trent (dagens skjønnhetsidealer, vettu) Ville gjerne hatt tykkere hår Ville hatt glattere hud, gjerne vært litt naturlig brunere
Ping! Skrevet 8. oktober 2012 #20 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg må innrømme at jeg har blitt vandt med den raringen som glaner tilbake i speilet gjennom alle disse årene. Å våkne opp til en mindre panne, ren hud eller rettere nese hadde nok gitt meg en bakoversveis og samtidig gjort meg mindre unik utseendemessig. Og det er jo ikke kult å ligne på en cookie-cutter person! Om noe må det være livsstil jeg vil endre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå