AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Kan jeg se den uten å ha sett de to forrige sesongene? Hvordan var det i forhold til sesong 2,gikk det å se den uten å ha sett sesong 1? Anonym poster: 332b7d647e0180183ac0f53512ec74db
FruLuna Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Åh, jeg gleder meg! Det er forskjellige plott i sesong 1 og sesong 2, så man kan fint se de uavhengig av hverandre. Det er nok noen referanser til sesong 1 i sesong 2, men ikke noe som går utover forståelsen. Så regner med det er slik med sesong 3 også. Men du bør se de to andre ved en anledning også! De er kjempespennende
Gjest Badabing Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Enig med FruLuna! Virkelig verdt å se de to første, selv om jeg antar det går greit å gå rett på den siste. Jeg gleder meg sånn til hele har kommet, for da blir det maraton. Og hvis dere likte Forbrytelsen; se Borgen også! Fantastisk serie.
Viella Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Er det noen som ser det på DR1? Jeg sitter med høy puls hver eneste søndag for tiden!! Helt enig i at Borgen også er fantastisk. Jeg digger både Sarah Lund og Birgitte Nyborg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå