waco Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=6hgyP5O8Dp8&feature=player_detailpage Jeg er vant til å smile når jeg ser på musikkvideoer, men her begynte jeg å le. 3
Emas Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Sei litt om kor fantastisk dårlig tekst det er på mange av dei populære engelskspråklige sangane, sidan dette er nesten direkte oversatt! Men for all del, ekstremt morsom! Endret 7. oktober 2012 av Emas 3
Gjest Stille vann Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Den er rå! Ganske så ekkel på en måte, men også morsom 2
solch Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 kjenner jeg blir stolt (eller flau?) av å bo i Ålesund. Var medlem av cheerleader-laget for en tid tilbake.
waco Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2012 Sei litt om kor fantastisk dårlig tekst det er på mange av dei populære engelskspråklige sangane, sidan dette er nesten direkte oversatt! Men for all del, ekstremt morsom! Ikkeant, det er kjempemorsomt. Det jeg ler litt av er det faktum at kvinner i alle år har klaget over hvordan musikkvideoer fremstiller kvinner. Men det ingen kvinner har tenkt på er at 90% av alle menn er jo uattraktive i kvinners/mennskers øyne...! Den er rå! Ganske så ekkel på en måte, men også morsom En meget morsom form for humor må jeg få si. Den pirrer de følelsene jeg liker alle best, fornedring, forakt, humor og hovmodigheten. Man føler seg så uendelig mye bedre enn arneflo at det er rett morsomt. Helt fantastisk at noen kan fremstille seg selv sånn. kjenner jeg blir stolt (eller flau?) av å bo i Ålesund. Var medlem av cheerleader-laget for en tid tilbake. hehe, det er litt morsomt at det skal fremstilles som om arneflo er en slags trener for jentelaget i chherleading.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 hva er morsomt? en pedo-/hebefil fyr å masse småjenter, ekkelt. Helt forkastelig at han på denne måten normaliserer at småjenter og en gammel mann er ok, for det er det f*** ikke! Anonym poster: ec4e55bed1f4c762828bbc4cd469df1a 1
waco Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2012 hva er morsomt? en pedo-/hebefil fyr å masse småjenter, ekkelt. Helt forkastelig at han på denne måten normaliserer at småjenter og en gammel mann er ok, for det er det f*** ikke! Anonym poster: ec4e55bed1f4c762828bbc4cd469df1a Det er det som er moroa, at vi allesammen har forakt for allmennlige menn! Menn er ekle i bare kraft av det å være en mann.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #8 Skrevet 8. oktober 2012 Han kan da umulig skjønne hva han selv synger? Hvem vil utgi seg for å være en sånn ekkel gris? Jeg synes mer synd på ham enn noe annet. Anonym poster: 6566253cb5d68311485b2287d1f9df9c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #9 Skrevet 9. oktober 2012 Han kan da umulig skjønne hva han selv synger? Hvem vil utgi seg for å være en sånn ekkel gris? Jeg synes mer synd på ham enn noe annet. Anonym poster: 6566253cb5d68311485b2287d1f9df9c Ut fra samtaler tatt fra byturer så har jeg personlig konkludert ned at han ikke er helt klok. Anonym poster: 86954f8a662e4b1a5ef8ef6009b8df83
Gjest Bobler Skrevet 9. oktober 2012 #10 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) hva er morsomt? en pedo-/hebefil fyr å masse småjenter, ekkelt. Helt forkastelig at han på denne måten normaliserer at småjenter og en gammel mann er ok, for det er det f*** ikke! Anonym poster: ec4e55bed1f4c762828bbc4cd469df1a Ha litt humor da, herlighet. Syntes den er morsom jeg. Endret 9. oktober 2012 av Bobler
Gjest Stille vann Skrevet 10. oktober 2012 #11 Skrevet 10. oktober 2012 hva er morsomt? en pedo-/hebefil fyr å masse småjenter, ekkelt. Helt forkastelig at han på denne måten normaliserer at småjenter og en gammel mann er ok, for det er det f*** ikke! Anonym poster: ec4e55bed1f4c762828bbc4cd469df1a Nå har det seg sånn at den videoen ble laget i forbindelse med bursdagen hans da, og han ble med på det. Og det med fløyta henviser til at han har vært fotballdommer i mange år....
waco Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #12 Skrevet 10. oktober 2012 Nå har det seg sånn at den videoen ble laget i forbindelse med bursdagen hans da, og han ble med på det. Og det med fløyta henviser til at han har vært fotballdommer i mange år.... Det jeg synes er litt morsomt, er at de aller fleste kvinner føler at de ikke er attraktive nok, spenstige nok, tiltrekkende nok, nok brunstmateriale også videre, - men så viser det seg at de aller fleste kvinner har den alminneligste forakt mot menn, menns væremåte og det faktum at mann er ekle i den kraft i å være mann. Så mest sannsynlig er nok kvinner de ivrigste menneskeforaktere og de ivrigste tilhengere av personrettet mobbing!
Gjest Stille vann Skrevet 10. oktober 2012 #13 Skrevet 10. oktober 2012 Det jeg synes er litt morsomt, er at de aller fleste kvinner føler at de ikke er attraktive nok, spenstige nok, tiltrekkende nok, nok brunstmateriale også videre, - men så viser det seg at de aller fleste kvinner har den alminneligste forakt mot menn, menns væremåte og det faktum at mann er ekle i den kraft i å være mann. Så mest sannsynlig er nok kvinner de ivrigste menneskeforaktere og de ivrigste tilhengere av personrettet mobbing! Jeg forstod ikke helt sammenhengen her, men.... Kan bare snakke for meg selv, men jeg er attraktiv nok og tiltrekkende nok og jeg er så absolutt ingen mannehater. Jeg trives som oftest mer i selskap med menn enn kvinner av den grunn at jeg finner menn mer ærlige og direkte. Kan ikke fordra "tjåttring", baksnakking og "dill-dall", som kvinner ofte er så gode på. Som sagt, forstod jeg ikke sammenhengen i noe her, men da har jeg nå sagt det.
waco Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #14 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg forstod ikke helt sammenhengen her, men.... Kan bare snakke for meg selv, men jeg er attraktiv nok og tiltrekkende nok og jeg er så absolutt ingen mannehater. Jeg trives som oftest mer i selskap med menn enn kvinner av den grunn at jeg finner menn mer ærlige og direkte. Kan ikke fordra "tjåttring", baksnakking og "dill-dall", som kvinner ofte er så gode på. Som sagt, forstod jeg ikke sammenhengen i noe her, men da har jeg nå sagt det. Hei hei, jeg snakker ikke om deg stille vann, du hadde en kul forklaring på musikk-videon, jeg snakker om alle de andre kommentarene som bare går på hvor ekkel han floarne er! Jeg synes han er morsom og har selvironi jeg! Forresten jeg mente ikke ditt innlegg, jeg mente de som synes floArne er ekkel bare fordi han er seg selv.
Gjest Stille vann Skrevet 10. oktober 2012 #15 Skrevet 10. oktober 2012 Hei hei, jeg snakker ikke om deg stille vann, du hadde en kul forklaring på musikk-videon, jeg snakker om alle de andre kommentarene som bare går på hvor ekkel han floarne er! Jeg synes han er morsom og har selvironi jeg! Forresten jeg mente ikke ditt innlegg, jeg mente de som synes floArne er ekkel bare fordi han er seg selv. Oki, bare jeg som er litt fjern i dag. Ja, han er tøff som tør, Hr Floarne
waco Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #16 Skrevet 10. oktober 2012 Oki, bare jeg som er litt fjern i dag. Ja, han er tøff som tør, Hr Floarne Ja det er veldig få kvinner som ville turt å gjøre noe lignende, den eneste jeg kommer på måtte vært hun der else kåss furuseth.
Gjest Stille vann Skrevet 10. oktober 2012 #17 Skrevet 10. oktober 2012 Ja det er veldig få kvinner som ville turt å gjøre noe lignende, den eneste jeg kommer på måtte vært hun der else kåss furuseth. Else Kåss Furuseth og Henriette Steenstrup kanskje. Råe damer begge to, null hemninger og fulle av selvironi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå