AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Hei! Jeg leter etter gode nettbutikker til å handle ting og tang til hunden min i. 'Klær', godis, bånd osv.. Har noen dyrebutikker i nærheten, men jeg syntes utvalget er så dårlig.. Noen som har tips til nettsider - evt. merker du er fornøyd med? Er relativt ny hundeeier og litt grønn på akkuratt dette. Takk! Anonym poster: 6f8be6fd8bf5910084a9f70aa4c88015
Sugerøret Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 (endret) http://www.nettdyret.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=list&b_kid=0 Veldig fornøyd,rask og gratis levering.De har også gratis smaksprøver https://handlers.no/ er også ok Endret 7. oktober 2012 av Kårky
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Ville holdt meg unna petworld, eierne drev med rovoppdrett av hunder før og er til og med utestengt for oppdrett av NKK. Canis.no er ganske useriøse, svarer ikke på kundemail og noen opplever å ikke få varer på uker/mnd og appåtil ikke få kontakt. De fleste får varene innen ei uke, men så har du vel 1 av 10 som får STORE problemer. Ebay liker jeg godt Ellers foretrekker jeg å dra til en dyrebutikk, selv om det er litt dyrere. Er viktig for meg å støtte den lokale dyrebutikken så de ikke går konk. Anonym poster: befbc9e29ba3b9d72c4fb61ce700bbaf
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Nå har de fått en del utstyr på Europris. Ikke alt er like bra, men mye er fullt brukbart og til en god pris:) Anonym poster: dbb6bd900cc6fc04a560f83c9ef56b62
Syden Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 www.hooks.no har mye bra, billig og rask levering! )
Alice123 Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Ville holdt meg unna petworld, eierne drev med rovoppdrett av hunder før og er til og med utestengt for oppdrett av NKK. Canis.no er ganske useriøse, svarer ikke på kundemail og noen opplever å ikke få varer på uker/mnd og appåtil ikke få kontakt. De fleste får varene innen ei uke, men så har du vel 1 av 10 som får STORE problemer. Ebay liker jeg godt Ellers foretrekker jeg å dra til en dyrebutikk, selv om det er litt dyrere. Er viktig for meg å støtte den lokale dyrebutikken så de ikke går konk. Anonym poster: befbc9e29ba3b9d72c4fb61ce700bbaf Oi! Det visste jeg ikke! Har selv handlet mye der og vært fornøyd med priser, produkter og leveringstid. Har du noen linker eller noe til det som skjedde?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #7 Skrevet 7. oktober 2012 Oi! Det visste jeg ikke! Har selv handlet mye der og vært fornøyd med priser, produkter og leveringstid. Har du noen linker eller noe til det som skjedde? Nei men er litt kjent i hundeverdenen at de ikke har rent mel i posen. Det er ikke noe som står noe steder, så blir vel bare synsing. Men jeg velger å tro de jeg har hørt det av, da det er ganske så pålitelige kilder uten at jeg vil gå inn på hvem. Anonym poster: befbc9e29ba3b9d72c4fb61ce700bbaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå