Gå til innhold

nettdating - rare fenomen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser litt på forumet her og blir litt overrasket over at det tydeligvis er vanlig å "flørte" og snakke åpent om sex og sånne ting med folk man ikke en gang har møtt - på nettdatingsider?

Føler meg plutselig unormal som ser på sukker og lignende sider som en arena å finne menn jeg kan møte irl for en øl eller kaffe og bli kjent med på vanlig måte..før man evt finner ut om det er noe seksuelt der? :P

Forundrer meg også over de som skriver i årevis med noen uten å møte vedkommende - hvordan klarer dere det?

Anonym poster: 4dcdee2fa19ed304fa2d1fbd42b2a936

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sex er uaktuelt for meg å snakke om da jeg nettdatet. jeg synes ikke det passer seg. og jeg får silt vekk uaktuelle kandidater.

Anonym poster: 96687b99111625a8facc68b8d81cee03

Skrevet

Det finnes mange ulike nettdatingsider. Jeg har bare brukt sukker, og har heldigvis ikke så langt mottatt noen åpent seksuelle og/eller useriøse henvendelser. Guttene er høflige, snille og greie, og ønsker å bli kjent på en ordentlig måte :)

Skrevet

Jeg fikk heldigvis få sånne meldinger, og nesten ingen av de jeg har begynt å skrive med har gått over til å snakke om sex før vi evt har møttes. Uansett hvor kjekk og bra en fyr kan virke utfra profilen er det faktisk langt fra sikkert jeg har lyst på sex med ham (eller de med meg). Av de kanskje 20-30 jeg har skrevet en del med, og ca 10 jeg har møtt, er det bare én jeg har hatt sex med - og fortsatt har...

Anonym poster: 0f8bcebbeabf17e027ac006c50a6b525

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...