Gjest lisha Skrevet 9. oktober 2012 #101 Skrevet 9. oktober 2012 Ja...! Endelig kom svaret jeg har ventet på en god stund. :D Jeg har bestilt meg en slik kjole, og elsker den! Har fasongen som kler den, så det skal gå bra. Grunnen til at jeg skriver dette er for å vise at det går an å ikke ta seg nær av at andre ikke liker min drømmekjole. Nettopp! Det er smak og behag Men tenk om alle skulle likt det samme, DET hadde vært kjedelig
Gjest Eld Skrevet 9. oktober 2012 #102 Skrevet 9. oktober 2012 Det er mange kjoler jeg overhodet ikke liker, men et lite knippe av virkelig ille kjoler etter min mening, har dere her: De to siste var litt sånn "quirky cute". Jeg har planer om å tegne noe svanerelatert og den nest siste der passet skikkelig bra som inspirasjon til dette Ikke helt bra som faktiske brudekjoler som folk har på seg i virkeligheten da, men de er vel kanskje bare runway uansett. Fant en annen, minner meg litt om noen av de håndlagede kjolene noen selger på etsy
Gjest Uanonymbruker Skrevet 9. oktober 2012 #103 Skrevet 9. oktober 2012 De to siste var litt sånn "quirky cute". Jeg har planer om å tegne noe svanerelatert og den nest siste der passet skikkelig bra som inspirasjon til dette Ikke helt bra som faktiske brudekjoler som folk har på seg i virkeligheten da, men de er vel kanskje bare runway uansett. Fant en annen, minner meg litt om noen av de håndlagede kjolene noen selger på etsy Haha det ligner på en vannmanet! 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #105 Skrevet 9. oktober 2012 Kjedelig og lite kledelig til brudens fasong. Anonym poster: 9076426a1c96cca4cc815be947d6f7f3
Rakkerunge Skrevet 9. oktober 2012 #106 Skrevet 9. oktober 2012 NORMALE kjoler spør trådstarer etter i tittelen. Alle kan vel være enige i at de der er grelle, så da forsvinner litt av poenget med tråden? Anonym poster: 52b3b1144ce0110a937f5bc69888162d Hvorfor i alle dager må du skjule deg bak AB-funksjonen for å skrive denne kommentaren? Kanskje hun er en av de som ikke vil risikere å såre noen ved å peke ut en annen brukers drømmekjole? Anyways - noen liker jo sikkert noen av de kjolene der også, ellers ville de vel ikke blitt laget
Rakkerunge Skrevet 9. oktober 2012 #107 Skrevet 9. oktober 2012 Ja...! Endelig kom svaret jeg har ventet på en god stund. :D Jeg har bestilt meg en slik kjole, og elsker den! Har fasongen som kler den, så det skal gå bra. Grunnen til at jeg skriver dette er for å vise at det går an å ikke ta seg nær av at andre ikke liker min drømmekjole. Men det var jo ikke akkurat DIN kjole det var snakk om, men kjoleTYPEN. Var jo ikke bilde av noen kjole. Hadde du, med hånda på hjertet, vært like uberørt hvis noen la bilde av DIN kjole her, med beskjed om at det er den kjolen de syns er den styggeste normale brudekjolen de vet om? Jeg er visst mer usikker enn jeg trodde, for jeg tror jeg faktisk ville blitt litt lei meg. Men, men - godt vi er forskjellige
sofie777 Skrevet 9. oktober 2012 #108 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har ingen kjole å vise, men jeg ville aldri kjøpt kjole på samme sted som jeg kjøpte elektronikk og sånne ting (kanskje med unntak av Ebay). Synes det var en merkelig sammenblanding av elementer i samme butikk. En ting er at jeg kanskje ikke hadde hatt råd til å handle et annet sted, men den butikken virker av det mer useriøse slaget. Ellers kan jeg komme med min kommentar i debatten: Så lenge kjolene vises på en modell og man ikke ler av en enkelt persons brudekjole, så er det greit. Smaken er heldivis som baken, delt, og noen liker det ene og noen liker det andre, men man har lov å si at dette vil jeg aldri gå med. Noen ganger er det lettere det enn å vite hva man VILLE gått med. 2
Gjest O___o Skrevet 9. oktober 2012 #109 Skrevet 9. oktober 2012 Her ser det ut som to tekstilstudenter har samarbeidet, men samtidig arbeidet minst mulig sammen " så kan vi gjøre det hjemme selv - så slipper vi å måtte være så mye på skolen - også bare syr vi den sammen til slutt - dagen før innlevering " "Bruden la på seg før brylluppet, så vi måtte sy ut kjolen...så ho fikk "litt" kløft..." Det ser ut som om de fikk litt dårlig tid/måtte stramme inn budsjettet og har glemt å gjøre ferdig korsettet Alle bildene er hentet fra Agape
melly666 Skrevet 9. oktober 2012 #110 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) De to siste var litt sånn "quirky cute". Jeg har planer om å tegne noe svanerelatert og den nest siste der passet skikkelig bra som inspirasjon til dette Ikke helt bra som faktiske brudekjoler som folk har på seg i virkeligheten da, men de er vel kanskje bare runway uansett. Fant en annen, minner meg litt om noen av de håndlagede kjolene noen selger på etsy Sånn helt ærlig, ved første blikk trodde jeg kjolen hennes ble angrepet av måker :gjeiper: Og skjønner ikke de som blir fornærmet - jeg har sett flere kjoler som er nærme mine drømmekjoler her i tråden, sitter ikke å furter av den gunn. Jeg misliker som flere en del av mermaid-utvalgene. Bare noen få som faktisk gir en god fasong etter min mening, de fleste er bare superuflatterene (ville ihvertfall vært det på meg ) Eksempler: kjole 1, kjole 2, kjole 3 . I tillegg synes jeg nesten ingen brudekjoler kler blomster :gjeiper: bilde 1, bilde 2, bilde 3 Endret 10. oktober 2012 av melly666
Djungelvrål Skrevet 9. oktober 2012 #111 Skrevet 9. oktober 2012 Ja man skal ha rimelig slank, tight og ung kropp for å kle havfruefasong på kjolen og man MÅ ha timeglassfigur, det er helt sikkert.
Gjest kiara_pusen Skrevet 10. oktober 2012 #112 Skrevet 10. oktober 2012 Men det var jo ikke akkurat DIN kjole det var snakk om, men kjoleTYPEN. Var jo ikke bilde av noen kjole. Hadde du, med hånda på hjertet, vært like uberørt hvis noen la bilde av DIN kjole her, med beskjed om at det er den kjolen de syns er den styggeste normale brudekjolen de vet om? Jeg er visst mer usikker enn jeg trodde, for jeg tror jeg faktisk ville blitt litt lei meg. Men, men - godt vi er forskjellige Nei, men det er min type kjole - og den vet jeg mange misliker like sterkt som jeg misliker pick-up kjolene. Så ja. jeg hadde helt sikkert blitt lei meg og tatt meg nær av det. Men så lenge ingen poster bilde av meg i min kjole for å vise hva som er stygt forholder jeg med til denne tråden som underholdning fremfor uthenging. Jeg synes derfor at disse AB er i overkant håsåre på egne vegne.
Gjest "gjest" Skrevet 10. oktober 2012 #113 Skrevet 10. oktober 2012 Ja man skal ha rimelig slank, tight og ung kropp for å kle havfruefasong på kjolen og man MÅ ha timeglassfigur, det er helt sikkert. Du trenger skikkelig "hold in"- undertøy i hvertfall.
Cleopatra Skrevet 10. oktober 2012 #114 Skrevet 10. oktober 2012 Den syns jeg var råfin, men uten sløret og i heller i champanjefarge/eggeskall. Er faktisk noe slikt jeg kommer til å gifte meg i. Da er det bra man har forskjellig smak
Gjest Adriane Skrevet 10. oktober 2012 #116 Skrevet 10. oktober 2012 NORMALE kjoler spør trådstarer etter i tittelen. Alle kan vel være enige i at de der er grelle, så da forsvinner litt av poenget med tråden? Anonym poster: 52b3b1144ce0110a937f5bc69888162d Sorry, my bad. Innlegg fjernes.
Gjest Adriane Skrevet 10. oktober 2012 #117 Skrevet 10. oktober 2012 Hvorfor i alle dager må du skjule deg bak AB-funksjonen for å skrive denne kommentaren? Kanskje hun er en av de som ikke vil risikere å såre noen ved å peke ut en annen brukers drømmekjole? Anyways - noen liker jo sikkert noen av de kjolene der også, ellers ville de vel ikke blitt laget Hehe, takk for det, men jeg tenkte vel bare styggeste kjole, og ikke nødvendigvis normale. Når det er sagt, kommer jeg neppe til å legge ut noen "styggeste normale kjole", for jeg syns vel egentlig ingen av de såkalte normale kjolene er direkte stygge. Jeg misliker noen kjoler mer enn andre, ja, men for at jeg skal synes de er direkte stygge må de virkelig være langt utenom normalen. Kanskje jeg også er det - altså langt utenom normalen, hehe 2
Djungelvrål Skrevet 10. oktober 2012 #118 Skrevet 10. oktober 2012 Du trenger skikkelig "hold in"- undertøy i hvertfall. Også kan man ikke spise dagen før og på selve bryllupsdagen. Blir man oppblåst i en sånn kjole ser man jo gravid ut.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2012 #119 Skrevet 10. oktober 2012 Også kan man ikke spise dagen før og på selve bryllupsdagen. Blir man oppblåst i en sånn kjole ser man jo gravid ut. Sant. Holde seg unna kål. 1
kaprifolen Skrevet 10. oktober 2012 #120 Skrevet 10. oktober 2012 http://1.bp.blogspot.com/-2l1VdbX2rSM/TeOfwY5LUBI/AAAAAAAAAGM/xb1Am5yjOek/s1600/red-white-wedding-dress-7.jpg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå