Djungelvrål Skrevet 9. oktober 2012 #81 Skrevet 9. oktober 2012 Var mye stygt inne på den siden, alt for mye tyll på denne kjolen http://www.lightinth...er_p392944.html Den syns jeg var råfin, men uten sløret og i heller i champanjefarge/eggeskall. Er faktisk noe slikt jeg kommer til å gifte meg i. 2
Djungelvrål Skrevet 9. oktober 2012 #82 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Denne typen, det ser utrolig teit ut når skjørtet begynner midt på rumpa, får jo den laaange overkroppen og korte bein. Ser denne typen kjole ofte i mange av de amerikanske brudekjoleprogrammene på tv. http://www.lightinth...le_p322888.html Også denne, den ser ut som en 70 talls lampeskjerm. Herregud, det er den styggeste kjolen EVER! http://www.lightinthebox.com/no/a-linje-stroppeloes-fotsid-taft-og-blonder-brudekjole_p258413.html Endret 9. oktober 2012 av Liquorice 1
Petalouda Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #83 Skrevet 9. oktober 2012 Den syns jeg var råfin, men uten sløret og i heller i champanjefarge/eggeskall. Er faktisk noe slikt jeg kommer til å gifte meg i. dette her er jo ultramoderne på kjolefronten for tiden. nitti prosent av fex pronovias kjoler ser jo slik ut, som fex Alcanar som jeg ble veldig betatt av
Djungelvrål Skrevet 9. oktober 2012 #84 Skrevet 9. oktober 2012 Den var kjempefin Men jeg liker enda mer vidde og det er jo ikke akkurat så moderne...
Gjest Disguise Skrevet 9. oktober 2012 #85 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere har problemer med de kjolene der, når damer har giftet seg i ting som dette som visstnok er det nydeligste i verden... Hehe jeg tenkte på den kjolen da jeg så denne tråden.
Chloe- Skrevet 9. oktober 2012 #86 Skrevet 9. oktober 2012 Den syns jeg var råfin, men uten sløret og i heller i champanjefarge/eggeskall. Er faktisk noe slikt jeg kommer til å gifte meg i. Enig! Nydelig! Men sløyfa bak kunne de med glede fjernet med en hekkesaks.
Gjest Adriane Skrevet 9. oktober 2012 #87 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) *poof* Innlegget mitt ødela visst tråden, så nå er det borte Endret 10. oktober 2012 av Adriane 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #88 Skrevet 9. oktober 2012 Det er mange kjoler jeg overhodet ikke liker, men et lite knippe av virkelig ille kjoler etter min mening, har dere her: NORMALE kjoler spør trådstarer etter i tittelen. Alle kan vel være enige i at de der er grelle, så da forsvinner litt av poenget med tråden? Anonym poster: 52b3b1144ce0110a937f5bc69888162d 2
Gjest "gjest" Skrevet 9. oktober 2012 #89 Skrevet 9. oktober 2012 Alle de der bløtkakekjolene bør utryddes. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 9. oktober 2012 #90 Skrevet 9. oktober 2012 Altså, det er så mye rare kjoler på denne siden (søndagsunderholdninga mi hvertfall) http://www.lightinth...le_p180716.html hjelp. den så ut som en brudepikekjole sånn typisk i amerikanske filmer der brudepikene må ha styggest mulig kjoler for at de ikke skal være finere enn bruden.
Gjest BettyBoop Skrevet 9. oktober 2012 #91 Skrevet 9. oktober 2012 eheh.. herremiin. direkte uhørt å gifte seg i en slik kjole syns jeg
Gjest BettyBoop Skrevet 9. oktober 2012 #92 Skrevet 9. oktober 2012 Dere spurte etter stygge brudekjoler. Jeg syns den kjolen er stygg. Jeg syns ingen av de kjolene som er lenket til å tråden er stygge. Det er helt normale kjoler, bare at dere ikke syns de er moderne. jamen du må jo ta til etteretning at de fleste klær på 80 tallet er stygge etter dagens standard. På åttitallet var sikkert den der kjolen ansett for å være fin
Gjest BettyBoop Skrevet 9. oktober 2012 #93 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg begynte å se på den, men valgt å la være. Jeg fikk en PM av en annen bruker som sa det var blitt litt rabalder, så da lurte jeg på hva det handlet om... Så jeg valgte å si meg litt enig... Brudekjole er en kjole du går med en gang, og som du bruker en del penger på, og den brukes på en veldig spesiell dag.... Jeg syns at det gjør dem mer hellig... Anonym poster: 1f073f895951002a5c142df470a816fb er lov å synes de er stygge fordet. De er faen ikke hellige. 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #94 Skrevet 9. oktober 2012 Selv takler jeg ikke asymmetriske kjoler og min post ville nok blitt fylt med asymmetriske kjoler, men jeg gidder ikke se på slike engang så det blir ingen bilder. DET er det fæleste jeg vet. Anonym poster: 7e5a38d3700956195a72c23984cfc506
Gjest Memories Skrevet 9. oktober 2012 #95 Skrevet 9. oktober 2012 dette her er jo ultramoderne på kjolefronten for tiden. nitti prosent av fex pronovias kjoler ser jo slik ut, som fex Alcanar som jeg ble veldig betatt av Den var fin! Tror jeg må lagre den dersom det plutselig skulle bli bryllup i fremtiden
Gjest lisha Skrevet 9. oktober 2012 #96 Skrevet 9. oktober 2012 jeg liker ikke de kjolene som er stram fra brystet og ned på halve rompa, før kjolen går utover! syns det blir en slik rar fasong..
Petalouda Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #97 Skrevet 9. oktober 2012 Den var fin! Tror jeg må lagre den dersom det plutselig skulle bli bryllup i fremtiden den er nydelig, og den florerer på Finn. no for tiden så det er bare å løpe og kjøpe
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #98 Skrevet 9. oktober 2012 jeg liker ikke de kjolene som er stram fra brystet og ned på halve rompa, før kjolen går utover! syns det blir en slik rar fasong.. Ja, hvis man ikke har timeglassfigur blir dette litt rar fasong, det passer absolutt ikke på de som ikke har definert byste/midje/hofte. Har ikke noe imot "dropped waistline" kjoler, men de som har skjørt fra ca. knehøyde syns jeg ser underlig ut i mange tilfeller... Anonym poster: 7e5a38d3700956195a72c23984cfc506 3
Gjest kiara_pusen Skrevet 9. oktober 2012 #99 Skrevet 9. oktober 2012 jeg liker ikke de kjolene som er stram fra brystet og ned på halve rompa, før kjolen går utover! syns det blir en slik rar fasong.. Ja...! Endelig kom svaret jeg har ventet på en god stund. :D Jeg har bestilt meg en slik kjole, og elsker den! Har fasongen som kler den, så det skal gå bra. Grunnen til at jeg skriver dette er for å vise at det går an å ikke ta seg nær av at andre ikke liker min drømmekjole. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå