Gjest hulaho Skrevet 25. februar 2004 #1 Del Skrevet 25. februar 2004 hva kan det komme av? lukter ekkelt, sterkt, råttent, og vi er begge sykdomsfrie....lukta forsterkes av smaleie og mens.....kjøpte melkesyretabl og det hhjelper, bør jeg likevel gå til lege? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 26. februar 2004 #2 Del Skrevet 26. februar 2004 Enkelt og greit: JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 26. februar 2004 #3 Del Skrevet 26. februar 2004 Mulig du har fått vaginitt. (ikke kjønnsykdom) bare en betennelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2004 #4 Del Skrevet 26. februar 2004 Du kan ha fått bakteriell vaginose, er ikke en kjønnsykdom, kommer av seg selv. Da må du til legen og få en tabelettkur, så blir det bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2004 #5 Del Skrevet 26. februar 2004 Stemmer, det er ingen kjønnssykdom. Legen min kalte det ubalanse i ph verdien. Jeg var veldig plaget før da jeg var sammen med en fyr. De årene jeg ikke var sammen med han var jeg ikke plaget. Men nå roter jeg litt med han igjen, og da kom det tilbake med en gang. Tar det som et hint om at jeg tåler ikke han.. De har fått noe kremgreier nå, som visstnok skal være bedre. Den jeg fikk heter Zidoval, og er på respet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 26. februar 2004 #6 Del Skrevet 26. februar 2004 hva kan det komme av? lukter ekkelt' date=' sterkt, råttent, og vi er begge sykdomsfrie....lukta forsterkes av smaleie og mens.....kjøpte melkesyretabl og det hhjelper, bør jeg likevel gå til lege?[/quote'] Selvsagt skal du gå til lege, vond lukt fra skjeden er def. ikke normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valmue, i.i. Skrevet 26. februar 2004 #7 Del Skrevet 26. februar 2004 Høres ut som bakt. vaginose, men et legebesøk er uansett påkrevet. Hopp i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå