Gjest Sanne__ Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Har begynt å få ganske langt hår nedpå ryggen. Svært tykt hår som lett blir flokete.Har etterhvert begynt å miste endel hår spesielt når jeg grer det men også når jeg vasker det. Har noen en en god shampo og kur å anbefale? Bruker Proffesional,, den rosa i dag, den for coloured hair. samt kuren hver gang jeg vasker det ca hver 5. dag. På forhånd takk!
Gjest Tidssone Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 B-vitamin og å kutte ut ting som stresser meg, er det som hjelper meg i de periodene jeg røyter mye. Bruker ofte Cutrin sensitivism sin shampo eller Daviness sin Calming. Husk også på at når håret blir langt, _ser_ det veldig mye ut med tredve hårstrå. 1
Gjest Sanne__ Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 B-vitamin og å kutte ut ting som stresser meg, er det som hjelper meg i de periodene jeg røyter mye. Bruker ofte Cutrin sensitivism sin shampo eller Daviness sin Calming. Husk også på at når håret blir langt, _ser_ det veldig mye ut med tredve hårstrå. Er det en shampo man får kjøpt på Iherb?
Gjest Tidssone Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Er det en shampo man får kjøpt på Iherb? Aner ikke. Jeg handler ikke på iHerb. Kjøper mine hårprodukter på blush.no eller hos frisøren.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Det finnes ingen shampo i hele verden som kan fikse dette. Dette betyr at håret ditt er veldig slitt og det eneste som hjelper er å klippe det. Vær flink å bruk god balsam og hårkur og hold deg unna ting som sliter på håret. Blush er fint hvis man liker falske produkter. Anonym poster: 119dc5ef608e204f1b737c0643fd8deb 1
Gjest Tidssone Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg har aldri fått falske produkter fra Blush. Men jeg kjøper aldri kosmetikk på nett, bare hårprodukter. Tror neppe de er fake, siden de koster det samme som hos frisøren. Har sjekket og de produktene jeg bruker, ser i alle fall prikk like ut. Link til forbrukerrapport som sier at Blush selger fake?
Heisenberg Skrevet 7. oktober 2012 #7 Skrevet 7. oktober 2012 Det er vanlig å miste 100-150 hårstrå i døgnet. Når du har langt og flokete hår så faller de ikke av men blir liggende innimellom de andre hårstråene til du grer deg eller vasker håret. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå