AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Del Skrevet 7. oktober 2012 Drømte akkurat at jeg våknet opp som muslimsk kvinne. Ikke bare hadde jeg fem brødre som passet på hvem jeg snakket med, men alle utlendingene i Oslo rapporterte hjem til foreldrene mine hver minste detalj som foregikk i livet mitt utenfor husets fire vegger. Tok jeg av meg hijaben noen minutter pga varmen en bortgjemt del av Lommedalen fikk jeg etter noen minutter forbannet melding fra mamma og brødre som umiddelbart tok seg fri fra jobben for å hente meg tilbake til trerommen på Stovner. Selvsagt hadde en taxisjåfør fått øye på meg. Anonym poster: d39f3952fdfc64fdf2dcd237f8d496cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abdullah Skrevet 7. oktober 2012 #2 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hei, Dette er selvsagt ikke riktig. Alle utlendingene driver ikke å spionerer for foreldrene til noen da alle utlendingene ikke kjenner disse foreldrene. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #3 Del Skrevet 7. oktober 2012 Ingen andre som har drømt noe lignende? Kunne vært litt spennende for en tidsbegrenset periode i det minste. Kanskje jeg skal sminke meg litt mørkere og låne en burka. Anonym poster: d39f3952fdfc64fdf2dcd237f8d496cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abdullah Skrevet 7. oktober 2012 #4 Del Skrevet 7. oktober 2012 Om den rette mannen finner ut at det gjemmer seg en norsk kvinne bak burkaen kommer han til å klikke fullstendig. Bhatti og de folkene er ikke å spøke med hvis de tror du håner burkajentene. Huttetu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 7. oktober 2012 #5 Del Skrevet 7. oktober 2012 Om den rette mannen finner ut at det gjemmer seg en norsk kvinne bak burkaen kommer han til å klikke fullstendig. Bhatti og de folkene er ikke å spøke med hvis de tror du håner burkajentene. Huttetu. Norske jenter kan vel gå i burka om de vil? Det er jo ifølge mange bare et plagg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå