Gå til innhold

ONS med dame med katt bruker toalettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på byen og ble med hjem en dame. Skulle på badet for å stelle meg da jeg fikk øye på katten som åpnet toalettlokket og bokstavelig talt gikk på do.

Ble dårlig, unnskyldte meg og gikk hjem. Hva er dette for noe hekseri?????

Anonym poster: 83b16ae376a9c454aa158cde20ca765c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen trener katta si til å bruke toalettet så de slipper å ha kattedo liggende.

• Liker 11
Gjest Disguise
Skrevet

Skjønner jo at du troller.

Men kvinner med katter som går på do av seg selv er jo TURN ON!

• Liker 12
Skrevet

Nei, seriøst. Det er helt sant banna ben. En svær huskatt som tok potene under lokket og fikk det opp. Samtidig som hun deretter gjorde fra seg i doskålen. Ble stående som forhekset under hele seansen. Lurer litt om jeg skal ta kontakt med en avis. Aldri sett noe lignende. Verdens smarteste katt? Jeg har lest Bulgakov en gang i tiden så jeg trodde med ett at det var Behemoth jeg hadde med å gjøre så jeg kom meg ut av leiligheten så fort som svint.

• Liker 1
Skrevet

Hahaha , det er jo genialt!

Søk på cat toilet training på youtube,så finner du mange katter som går på vanlig do ;)

Men assa , du dro hjem pga dette?

• Liker 4
Skrevet

Trodde jo at hun sto i ledd med djevelen eller noe. I hvert fall at hun var en heks ettersom hun hadde en svart katt som kunne bryte "naturlovene".

Skrevet

Hekseri er ikke bra. Men tror nok hun var en vanlig norsk jente. Hun tryller ikke bort penisen din eller noe.

• Liker 2
Skrevet

Og du er tydeligvis ikke glad i dyr? Siden du synes dette var noe hekseri? :D Ha ha... like bra at du gikk hjem da, dama fortjente deg ikke.

• Liker 6
Skrevet

Og du er tydeligvis ikke glad i dyr? Siden du synes dette var noe hekseri? :D Ha ha... like bra at du gikk hjem da, dama fortjente deg ikke.

Hvordan kan du si noe slikt? Hadde ikke du fått ditt livs sjokk om du så en katt forsøke å betale for seg på trikken?

• Liker 2
Skrevet

Ingen flere reaksjoner? Er dette normalt!!!!??? Trodde dette kom til å bli dagens tråd på KG. Jeg har fått mitt livs sjokk.

Skrevet

Ja, dette er ganske så normalt.

Er ikke noe problem å få katten til å bruke toalettet hvis man investerer litt tid og tålmodighet :)

• Liker 2
Skrevet

TS troller nok, men det er flere katter som bruker toalettet.

Et søk på youtube bekrefter det :laugh:

Anonym poster: d907ed297bded361e97dbeb95afe7e40

• Liker 2
Skrevet

Ja, dette er ganske så normalt.

Er ikke noe problem å få katten til å bruke toalettet hvis man investerer litt tid og tålmodighet :)

Men at den åpner dolokket med potene + et lett byks?

Hvorfor insinuerer dere at jeg troller egentlig? Ser ikke noen grunn til at dette er særlig trollverdig stoff. Dette er faktisk slik at jeg ble helt overveldet på samme måte som om en hest skulle sagt hei om jeg gikk forbi.

• Liker 1
Skrevet

Serriøst? Aldri sett eller hørt lignende :O

Søkte nettopp "cat toilet" på youtube, er ganske forskrkkende! HEKSERI

Anonym poster: bf8c1a5377c1d2bbaf351621d5c48741

• Liker 1
Gjest Twelve12
Skrevet

Det er jo ikke noe unormalt. Det er faktisk ikke vanskelig å trene opp katter til å gjøre det heller..

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Det gjør min og... han trekker ikke opp etter seg da, det er litt kleint :fnise:

8062284816_5cb82221c6.jpg

• Liker 7
Skrevet

Den katten var ganske lik den jeg møtte i natt :grine: Bare litt fetere. Åpner den lokket om det er nede? Trodde katter var dumme som brød jeg.

Skrevet

TS, jeg beklager å måtte meddele deg dette. Om dette er sant det du forteller, så er du homo. For så vidt ingen krise, det er sjeldnere at homofile menn har katter. Sjansen for at du opplever dette med dine nye bukbrødre er minimal.

Til lykke!

• Liker 3
Gjest Disguise
Skrevet

Trodde katter var dumme som brød jeg.

Det er det de vil at du skal tro.

• Liker 6
Skrevet

Mange katter kan åpne lokk og dører og skuffer og skap og alt mulig rart.

Faren min har en katt som trekker ned i toalettet gang på gang hvis han vil ha pappas oppmerksomhet *flush* *flush* *flush* :fnise:

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...