Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og lurer, hvor kan man finne jenter av den nerdete type her i byen, noe tips annet enn Outland?

Er selv 23 og har pause fra studie, kunne trengt et tips eller tre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banzaicon ^^

Anonym poster: 7735f61dac0f55481ad46c425b32e827

Skrevet (endret)

Dessverre er Banzaicon ikke en plass i nærheten av Kr. Sand. Om jeg først skulle reist så langt så er vel Anicon bedre.

Endret av IcarusXI
Skrevet

Haha! Jeg kjenner masse nerdete jenter i Krs, men ikke helt unge.....de er litt eldre.

Tenker du på hvilket utested liksom? Før hang de på "På Hjørnet", men nå har jo de sluttet :/

Mange av dem er da også på UIA, men det hjelper kanskje ikke deg ;)

Om med nerdete; mener du da typisk de som kombinerer nerdeinteresser med litt gothete klær?

Jeg tipper jeg de spiller rollespill, da - kan dessverre ikke hjelpe deg akkurat der da de nok gjør dette med venner og ikke "arrangert".

Du får gå på neste metalkonsert, der garanterer jeg deg endel av nerdejentene.

Anonym poster: 5390577fe0dff82d501cc7159a8e15b9

Skrevet

Jeg er nerd vi får dra på date sammen da :)

Skrevet

Med nerd tenker jeg vel egentlig noen som ikke ser på folk som om de er en idiot for å like video spill og takler internett humør. Folk kan si hva de om rollespill, men takket være dnd i en ærlig alder så kan jeg sikkert skrive bedre engelsk enn norsk nå.

@anon

Et par mail/pm og en kaffe er kanskje en grei start?

Skrevet

Hehe, jeg bor sånn 3-4 timer unna deg, så truur det vil bli vanskelig!

Skrevet

Min eks var også litt "nerd", med animer, rollespill, og diverse. Mens vi var sammen var han selvfølgelig ikke å traff jenter på den måten, men han møtte endel venner, av begge kjønn. Det var ofte i sammenheng i universitetets regi, eller studierelatert. Så hvis du ikke er student er det gjerne litt vanskelig, men sett opp lapper på UiA, og spør om folk er intr. i rollespill kvelder en dag i uken, da kan du få både nye venner, og potensielle kjærester?

I tillegg blir det jo arrangert lan, hvor han møtte flere.

Anbefaler deg kanskje å sjekke ut Grimstad, hvis du ikke føler det er for langt borte. Store IKT, data og ingeniør linjer har å tiltrekke seg mennesker med lignende interesser som deg? :-)

Har også sett plakater på UiA Kristiansand, med invitasjon til spillekvelder (rollespill, munchkin ++ ), i tillegg til filmkvelder med "alternativ" filmer.

Anonym poster: 082c9c2f7955a71361407b83128e64eb

• Liker 1
Skrevet

Takk for tipset, skal få sjekket dette ut ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...