sunshiny Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Hei hei alle! Jeg har lyst på en krølltang hvor krøllene holder lenge, men vet ikke hvor jeg skal starte for å finne en, helst under 500-600kr. Jeg har allerede en fra phillips som jeg fikk for sånn 10 år siden som funker enda, men den lager ikke helt slike krøller jeg har lyst på. Jeg har lyst på en krølltang som lager litt store krøller. Noe slikt som disse to bildene: http://frkperfekt.blogg.no/1290280583_tykk_krlltang.html http://www.google.no/imgres?start=87&um=1&hl=no&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:nb-NO:official&biw=1510&bih=677&tbm=isch&tbnid=3AHelm4pb-MCXM:&imgrefurl=http://www.mote.no/showthread.php%3Ft%3D15049%26page%3D6&docid=KxoH7nGkskTuFM&imgurl=http://img55.imageshack.us/img55/2861/mischazj7.jpg&w=400&h=557&ei=lr9wUJj-FND44QTClIGoDA&zoom=1&iact=hc&vpx=901&vpy=183&dur=1&hovh=265&hovw=190&tx=119&ty=175&sig=108660182556554252918&page=4&tbnh=162&tbnw=128&ndsp=31&ved=1t:429,r:28,s:87,i:93 Jeg har også GHD rettetang som jeg kan lage krøller med, men de faller ut så utrolig fort! Jeg vil heller ikke stivspraye håret for at krøllene skal sitte. Men om noen har en anbefaling på god stylingsspray som ikkje gjør håret stivt, så tar jeg gjerne imot! Har sett litt på Braun Satin Hair krølltang, og Remington Pearl Wand, men tenkte å høre med noen som har prøvd en krølltang de er fornøyde med! Jeg er også litt nysgjerrig på slike varmruller, men har fått for meg at det er enklere og raskere med krølltang? Tar imot alle tips og anbefalinger! :-)
Stellia Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 For å skape disse krøllene må du ha en forholdsvis stor og tykk krølltang. Jeg anbefaler Sulta Bombshell Curling Wand. Den er HELT fantastisk!
sunshiny Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2012 (endret) For å skape disse krøllene må du ha en forholdsvis stor og tykk krølltang. Jeg anbefaler Sulta Bombshell Curling Wand. Den er HELT fantastisk! Får man kjøpt den på butikk? Eller må man bestille fra nett? Ser ut som den koster 130 dollar på en side, og det er litt for dyrt for meg:( Det skal nevnes at jeg har hår ned til midt på ribbeina, og det er litt tynt og glatt. Vil slike krølltenger funke på mitt hår?:-) Trenger også tips til en god varmebeskyttende spray som ikke er så dyr! Endret 7. oktober 2012 av sunshiny
Stellia Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Får man kjøpt den på butikk? Eller må man bestille fra nett? Ser ut som den koster 130 dollar på en side, og det er litt for dyrt for meg:( Det skal nevnes at jeg har hår ned til midt på ribbeina, og det er litt tynt og glatt. Vil slike krølltenger funke på mitt hår?:-) Trenger også tips til en god varmebeskyttende spray som ikke er så dyr! Den fås kjøpt på eBay for ca. 700 kr. inkl. frakt. Jeg har samme type og lengde på håret, og den fungerer perfekt. Når det gjelder varmebeskyttende vil jeg anbefale Kerastase Ciment Thermique og Nutritive Nectar Thermique.
sunshiny Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2012 Den fås kjøpt på eBay for ca. 700 kr. inkl. frakt. Jeg har samme type og lengde på håret, og den fungerer perfekt. Når det gjelder varmebeskyttende vil jeg anbefale Kerastase Ciment Thermique og Nutritive Nectar Thermique. jeg har allerede nutritive nectar thermique, men tenkte på en spray jeg sprayer i før krølling av håret. Andre som har anbefalinger pleeease?
sunshiny Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2012 Vet noen om Gorgeous curl wand kan lage slike store krøller?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #8 Skrevet 7. oktober 2012 Vet noen om Gorgeous curl wand kan lage slike store krøller? Nei, det må en større krølltang til. Anonym poster: e8823e66ed8c96b9c4f10e9f7b3ec54f
sunshiny Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2012 Nei, det må en større krølltang til. Anonym poster: e8823e66ed8c96b9c4f10e9f7b3ec54f okei, en venninne sa hun trodde det skulle gå hvis man kun brukte den tykke enden. men enden er vel ikke tykk nok. Har funnet Herstyler 3P, er det noen som har prøvd den? Har funnet bilder av kjempefine krøller av den! Prisen er rundt 1500kr fra utlandet, men på ebay koster den rundt 600. Ville dere ha bestilt krølltang fra ebay? Og vet noen om det kommer toll og mva i tillegg når jeg skal hente ut pakken? Evt. vet noen om en billigere krølltang som er like stor som den største (25mm)? http://www.herstyler.com/product.php?id_product=24
beautygirl13 Skrevet 26. oktober 2013 #10 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Jeg anbefaler krølltangen fra Cloud Nine. Den krølltanga er veldig god synes jeg. reklamelink fjernet Bond, adm Endret 2. mars 2014 av Bond
emilius Skrevet 28. oktober 2013 #11 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg bruke denne (link) og jeg er veldig fornøyd. Gir store og fine krøller, særlig hvis du grer de ut Et tips er å ikke krølle håret med nyvasket hår. Det må være litt "møkkete", da sitter krøllene mye bedre. Jeg kan bare krølle det hvis jeg vasket håret dagen før Og spray håret før du krøller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå