Gå til innhold

Spotify: Slette hele cder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske ny på Spotify og var så smart jeg lasta ned mange mange treningscder.. alt sammen var bare dritt så jeg vil fjerne dem.. men får bare til å fjerne en og en sang? og er et par hunde sanger så det tar tiiiid ;)

Hvordan sletter jeg hele cder? har lett og lett og spurt andre og googla men kommer ikke fram til noe? Det værste er vell at det er kjempelett? :P

takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener? Du laster jo ikke ned noe, du streamer jo? Tenker du på at du har laget spillelister? Hvis det er spillelister du vil slette kan du bare høyreklikke og trykke på delete :)

Skrevet

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener? Du laster jo ikke ned noe, du streamer jo? Tenker du på at du har laget spillelister? Hvis det er spillelister du vil slette kan du bare høyreklikke og trykke på delete :)

Hehe som sagt er jeg ny på det :P Er vant med og si laste ned så var ikke det jeg mente ;)

Er vell ikke spillelister jeg mener? Men når jeg Lagrer en hel cd feks? hvordan slette hele cden og ikke bare en og en sang? :)

uansett hvor jeg trykker på høyreklikk kommer ikke det valget opp :S

Skrevet

Du må nesten forklare nøyaktig hva du mener med å laste ned/lagre en hel CD. Evt. nøyaktig hva du gjør.

Lager du en spilleliste og legger den til i offline-mode?

Skrevet

Jeg tror den eneste måten du "lagrer" Cd'er er gjennom spillelister. Jeg sliter litt med å forstå hva du mener for å være helt ærlig. :klo: Hvordan ser det ut etter at du har lagret dem?

Skrevet

Sjekk om det er RW-plater og ikke R.

(selv om jeg mistenker at det gjelder noe helt annet) :-)

Skrevet (endret)

Du streamer ikke CDer på spotify. Når du laster ned en "CD", streamer du egentlig ned 10-20 sanger.

På spotify lager man vanligvis ulike album, ut i fra hva du skriver forstår jeg at du ikke har fått til dette ennå. Det vil si at alle sangene dine ligger i en mappe?

Det du gjør er å gå inn i mappa der sangene ligger. Du trykker deretter på headeren "album", da sorterer spotify på denne kolonnen. Du merker da alle sangene i et album (lettere når de ligger etter hverandre), og kan slette mange sanger på en gang. I og med at du ikke har styrt så mye på der inne er det forresten mulig at alle albumene ligger i riktig rekkefølge allerde? Da er det jo bare å sette i gang å slette så mange sanger du vil i slengen.

Endret av Athene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...