Helena83 Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Har lyst å se hvilke brudekjoler dere liker.Denne synes iallefall jeg er kjempefin
Gjest kiara_pusen Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg er så kjedelig at jeg kun drømmer om min egen - men nå med stropper... 1
Helena83 Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2012 Hehe,gikk det ikke bra uten altså?
Gjest kiara_pusen Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 Joda, den ser helt smashing ut uten. Og jeg er vel den eneste som ved sine fulle fem setter på stropper på en stroppløs kjole. Men jeg liker ikke at toppen ikke har stropper, får litt tønnefølelse. Dessuten har jeg lyst til å unngå mest mulig ryggfett og armfett på min store dag, da er det bedre å betale en tusenlapp for stropper. 2
Helena83 Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2012 Hadde følt det samme tror jeg,føler meg naken med noe uten stropper 2
Gjest kiara_pusen Skrevet 6. oktober 2012 #6 Skrevet 6. oktober 2012 Hadde følt det samme tror jeg,føler meg naken med noe uten stropper Ja, jeg føler meg veldig naken, dessuten er jeg livredd for at jeg skal vise litt mer enn planlagt! Det hadde vært krise! hehe 1
Helena83 Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2012 Enig!Er litt krise når du faktisk skal giftes bort.Passer ikke helt inn å være vågal da 1
Gjest grenlandstuppa Skrevet 6. oktober 2012 #8 Skrevet 6. oktober 2012 La Sposa Sigilo <3 Nå skal ikke jeg ha det vinterbryllupet som vi i utgangspunktet hadde tenkt, og siden det er varmt i Vegas, blir kjolen min der kort, hvit og ikke "brudete". Men hadde jeg fortsatt skulle hatt et stor bryllup hadde denne vært drømmen. Har faktisk prøvd den, og den var helt fantastisk. Men hadde aldri brukt 16000+ på en kjole, så like greit at jeg ikke kan ha den =)
Gjest kiara_pusen Skrevet 6. oktober 2012 #9 Skrevet 6. oktober 2012 Det er noe helt spesielt med de spanske brudekjolene. <3
Gjest kiara_pusen Skrevet 6. oktober 2012 #10 Skrevet 6. oktober 2012 La Sposa Sigilo <3 Fullstendig OT; Jeg har bare sett den utrolige sminken du legger, så jeg var overrasket over at du ikke drømte om noe litt mer moderne og "våggalt". Men den er nydelig, klassisk eleganse.
Gjest grenlandstuppa Skrevet 7. oktober 2012 #13 Skrevet 7. oktober 2012 Fullstendig OT; Jeg har bare sett den utrolige sminken du legger, så jeg var overrasket over at du ikke drømte om noe litt mer moderne og "våggalt". Men den er nydelig, klassisk eleganse. Hehe, joda, men når sant skal sies bruker jeg veldig naturlig sminke til hverdags. De voldsomme sminkestilene jeg legger er kun til kjedelige dager og spesielle anledninger, kanskje en til to ganger i måneden=) Jeg er egentlig den typen som liker sløyfer og blonder og alt det der, pyntejente med andre ord. Men jeg vil for eks. ikke ha slør og tiara.
Helena83 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #14 Skrevet 7. oktober 2012 Kjempefin den også,vet ikke om jeg noen gang har sett en brudekjole jeg ikke likte i det hele tatt faktisk 1
Gjest kiara_pusen Skrevet 7. oktober 2012 #15 Skrevet 7. oktober 2012 Hehe, joda, men når sant skal sies bruker jeg veldig naturlig sminke til hverdags. De voldsomme sminkestilene jeg legger er kun til kjedelige dager og spesielle anledninger, kanskje en til to ganger i måneden=) Jeg er egentlig den typen som liker sløyfer og blonder og alt det der, pyntejente med andre ord. Men jeg vil for eks. ikke ha slør og tiara. Jeg var bare så mektig imponert over det jeg så! Kjempemoro å se på dere som er så flinke på sminke. Slør synes jeg hører med, men den tiaraen kan man legge langt bortfor min del... Skrekk og gru. Det finnes et tråd på weddingbee om hvilke kjoler de ulike brukene synes er stygge, den synes jeg er knallmorsom, kanskje fordi jeg er veldig kresen og nøye på det selv.. Det vi skulle hatt her på KG; hvilke brudekjoler er ikke din favoritt. Jeg har et problem med det som ser ut som tråkling i stoffet og ballkjoler, da setter jeg litt i halsen først og fremst fordi jeg hadde følt meg som en diger marsmelow i sateng. Men det er mange fine kjoler der ute i denne brudekjole jungelen, dumt man ikke trenger mer enn en. 1
Gjest grenlandstuppa Skrevet 7. oktober 2012 #16 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg var bare så mektig imponert over det jeg så! Kjempemoro å se på dere som er så flinke på sminke. Slør synes jeg hører med, men den tiaraen kan man legge langt bortfor min del... Skrekk og gru. Det finnes et tråd på weddingbee om hvilke kjoler de ulike brukene synes er stygge, den synes jeg er knallmorsom, kanskje fordi jeg er veldig kresen og nøye på det selv.. Det vi skulle hatt her på KG; hvilke brudekjoler er ikke din favoritt. Jeg har et problem med det som ser ut som tråkling i stoffet og ballkjoler, da setter jeg litt i halsen først og fremst fordi jeg hadde følt meg som en diger marsmelow i sateng. Men det er mange fine kjoler der ute i denne brudekjole jungelen, dumt man ikke trenger mer enn en. Takk for det =D Jeg skal ha en sidecomb, som jeg alt har kjøpt inn, men det er all hårpynten for min del. Selv hater jeg de kjolene som ligger i sånne bølger nedover istedenfor at skjørtet er rett. Ser ut som en bløtekake som har falt sammen.
Gjest kiara_pusen Skrevet 7. oktober 2012 #17 Skrevet 7. oktober 2012 Takk for det =D Jeg skal ha en sidecomb, som jeg alt har kjøpt inn, men det er all hårpynten for min del. Selv hater jeg de kjolene som ligger i sånne bølger nedover istedenfor at skjørtet er rett. Ser ut som en bløtekake som har falt sammen. Slik som denne... http://www.google.no/imgres?um=1&hl=no&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:nb-NO:official&biw=1366&bih=548&tbm=isch&tbnid=mMiJfjuEfdBW4M:&imgrefurl=http://www.aliexpress.com/item/Royal-White-Strapless-Pull-up-Wedding-Dress-Custom-Size/392766103.html&docid=4fnKhmbrWMIUVM&imgurl=http://img.alibaba.com/img/pb/886/519/315/315519886_515.jpg&w=592&h=783&ei=T9BwULHIGquK4gT3kICoCw&zoom=1&iact=hc&vpx=1078&vpy=140&dur=595&hovh=258&hovw=195&tx=103&ty=168&sig=101046949103886817585&page=1&tbnh=179&tbnw=131&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:7,s:0,i:91 Fordi det er dette som gir meg fullstendig fnatt... Veldig lekkert med en comb på siden. Jeg leita og leita (kommer fra grenland derfor jeg lar meg friste til å "snakke" dialekt) men fant aldri the one, så jeg satset på en hårbøyle/spenne på siden. Viktigste er at det ikke er en tiara.
Gjest grenlandstuppa Skrevet 7. oktober 2012 #19 Skrevet 7. oktober 2012 Slik som denne... http://www.google.no...29,r:7,s:0,i:91 Fordi det er dette som gir meg fullstendig fnatt... Veldig lekkert med en comb på siden. Jeg leita og leita (kommer fra grenland derfor jeg lar meg friste til å "snakke" dialekt) men fant aldri the one, så jeg satset på en hårbøyle/spenne på siden. Viktigste er at det ikke er en tiara. JA!! Akkurat sånn som den! De er rett og slett grelle (i mine øyne da haha) Jeg tok en bråsjans jeg, og kjøpte denne på lightinthebox (mye rabatt) Og den er virkelig nydelig, eneste som er problemet nå, er at jeg kommer til å slite med å feste den, siden jeg har bob, og ønsker å ha bob med løse krøller der håret på den ene siden er festet bak øra, noe ala dette: Jeg og var veldig på det at jeg ikke skulle ha tiara uansett, fordi jeg ville jo ikke være helt standard xD
Hottrio Skrevet 7. oktober 2012 #20 Skrevet 7. oktober 2012 Kjempefin den også,vet ikke om jeg noen gang har sett en brudekjole jeg ikke likte i det hele tatt faktisk Ikke jeg heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå