Gå til innhold

Hvilket proteinpulver er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hvilket proteinpulver er best? Hvilket smaker best? :)

Anonym poster: 1d5031319cd46427788f65c3f72ec1b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mer eller mindre det samme men whey er det de fleste toppidrettsutøvere bruker. Hvis du skal ned i vekt ville jeg valgt whey isolat siden det er renere. Skal du opp i vekt sparer du litt penger på å kjøpe vanlig whey. Det har litt mer karbohydrat og fett i seg da.

Anonym poster: 39c2e8db3f3e4dfd39e6c0cdaa4e09d9

Skrevet

Det er mer eller mindre det samme men whey er det de fleste toppidrettsutøvere bruker. Hvis du skal ned i vekt ville jeg valgt whey isolat siden det er renere. Skal du opp i vekt sparer du litt penger på å kjøpe vanlig whey. Det har litt mer karbohydrat og fett i seg da.

Anonym poster: 39c2e8db3f3e4dfd39e6c0cdaa4e09d9

Jeg skal verken opp eller ned i vekt, men skal bygge muskler så for det må jeg vel gå opp i vekt. Har lest litt om isolat og den høres jo grei ut :)

Takk for svar!

Skrevet

Bruker designerpulveret Wheytech selv,de selger det i de fleste livsstil butikker,

det er en blanding av myse og kasein-protein,dvs. kasein biten tilfører kroppen din

protein når du ligger og sover,om du er påpasselig og tar ett glass før du legger deg.

Anbefales.

Skrevet

Anbefaler deg Whey Tech! Jeg bruker oftest nøytral smak, ikke direkte godt men synes andre smaker blir veldig kunstige.

Skrevet

Jeg syns tech nutrition sitt prozyme smaker best, men det er ganske dyrt.

Skrevet

Jeg kjøpte whey tech med jordbærsmak. Dama i butikken anbefalte den vanlige med fett foran den uten (hun hadde nylig vært på proteinpulverkurs) så da ble det til det tilslutt.

Takk for hjelpa alle sammen!

-TS

Skrevet

Fairing complete 3, med sjokolade. Skikkelig kvalitetspulver, anbefales på det sterkeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...