AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 En gutt (mann) jeg har møtt en rekke ganger, og har vært svært betatt av en god stund, har endelig begynt å vise interesse. De siste gangene vi har møttes, har han flørtet åpenlyst (han har kommentert alt fra sexy stemme til puppene mine til påkledning og personlighet). Forrige gang endte det dessuten med at han kjørte meg hjem. (Jeg hadde med en venninne, derfor skjedde det ikke noe mer...)Om noen uker skal vi delta på samme "event", og jeg har tilbudt han skyss hjem. Svaret jeg fikk var meget kryptisk. Han har mange reisedøgn, og da jeg fikk svar, hadde han nettopp landet. Han svarte at han hadde hatt det gøy da han kjørte meg hjem, at det da var gøy å reise, men jeg fikk ikke noe direkte "ja/nei"-svar på spørsmålet. Jeg trenger forsvidt ikke noe svar før vi skal dra derfra, men etter som jeg er ganske fersk i "gamet", hadde jeg vært takknemlig om noen kan hjelpe meg med å tolke meldingen. Bør jeg ha noe håp om at han kanskje takker ja til skyss hjem? Anonym poster: d20ef96646c5a85dd729a3b1f421d85e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg ville ha spurt han igjen. Ikke håp på noe mer før du vet! Anonym poster: fa9e08365bce6539f300c23af130af8d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Ville absolutt ikke spurt han igjen. Han garderer seg. Han synes sikkert du er søt, men vil ikke forplikte seg til noe, enten fordi han allerede har noe på gang med en annen han kanskje kommer til å møte der, eller at han vil ha andre muligheter åpne. Det virker ikke så god stil å kommentere pupper o.l. på et stadium hvor han ikke har vist deg mer seriøs interesse. Anonym poster: ddf281707140ab9979b9b9cbc3c389ce 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå